Miten sinusta tuli sinä?

Minusta tuli minä monien vastoinkäymisten kautta,mutta myös huikeita onnistumisia olen saanut tielläni kokea.

Avainsanat: minä sinä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2012 - 18:14

Pikkuhiljaa etsin itseäni ympäri maailmaa ja nyt olen jämähtänyt paikoilleni tutkiskelemaan löydöstäni. Vielä on vähän muokattavaa, mutta uskon, että löydän itseni vielä jossain vaiheessa hyvien ystävien avustuksella.

Kysyjän kommentti

ystävät on hyvin tärkeitä olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2012 - 10:03

Luulempa vaan,etten ole vieläkään valmis....Se,mikä minusta isona tulee, jää nähtäväksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2012 - 14:17

Minusta tuli minä sinä hetkenä jolloin monen yrityksen ja erehdysen jälkeen minäni kattilassa olevan keitoksen aineosaset (niin hyvät kuin pahat) alkoivat vidoinkin kiehua niin tasaisesti etteivät ne enää räisky reunojen yli kuin aniharvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2012 - 15:48

Elämä opetti kovalla kouralla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2012 - 17:06

Vähän samoin, kuin Idalla tuossa edellä. Raskaan elämän olen elänyt, mutta tänään se kaikki on suunnaton voimavara minulle niin työssä, kuin yksityiselämässäkin. En tiedä olenko hyvä vai huono vai kaikkea siltä väliltä, mutta itse koen tyytyväisyyttä sekä kiitollisuutta elämää kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.11.2012 - 20:05

Elämän myrskyaallot ovat hioneet rosoisesta kivestä säihkyvän timantin.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 26.11.2012 - 20:08

äitimuori päätti perustaa perheen eikä aikaakaan kun minun aihioni oli valmis, sitä on sitten vaivattu ja vatkattu urakalla ja välillä tuntuu että kun pääsisi edes puoliväliin valmista, sen verran nuhjaantunut on aihio tätä nykyä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2012 - 21:43

Tekoaineet oli Herramme antanut käyttöön Isälle ja äidille ja he istuutuivat tuumaamaan, miten nöista pieni tyttö saataisiin aikaiseksi, sillä se yksi kalu, joka pojan tekemisen tarvittan puutuui, oli vain kapplae slleää kumpua. aikansa pähkäiltyän homma kännistyi ja tytönli määrä saada muotonsa salassa ennen sodan syntymää 1939. Salaisuus alkoi kehittyä näkymättömissä.isä oli kuten ennekin nuori ja sorja, äidin muoto muuttui ajan kanssa. Ja 9 kuukauden kuluttua oli minun aikani tulla näyttämäään itseäni heille.,pienenä ruttuisena ja rusinaa muistuttavana punaisena huutavana käärönä ja se oli se Sirkka--Liisa , jota oli 9 kuukautta aikaisemmin suunniteltu kynttilän valossa. Vanhempani olivat tehtävävässään onnistuneet ja minä muovauduin Heidän esikoisenaan , siksi mikä nyt olen. Välillä olen elämnyt lapsuuden nuoruuden, keski-iän ja nyt olen se vanha mummo, mutta rakas jälkeenjääneille läheisille sunnittelijoille, jotka ovat vielä elämänsä muoruudessa omaa pesääns rakentamassa,

Lähteet:
Sadun alku ja loppumetrit

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 10:18

Tähän tilanteeseen olen päässyt monen mutkan kautta. Ja mitä tuleman pitää - onneksi tarina ei vielä kerro sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 17:44

Yrjö Armas kun Lempi Mariaa niin syntyi jumppis I suuri ja vieläpä talvisovan jälkeen sukset jalassa.
Kävelin isän etupuolella talvisovassa ja nuottikorva paleltui Laatokan takana?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 12:48

Ihan en taida olla valmis minäkään. Itse yritän johonkin tiettyyn suuntaan/muottiin itseäni ajaa. Tai sitten se on jokin muu. Vastoinkäymisiä on ollut, vaikka eivät suuren suuria, mutta suurimmat minun kohdallani. Saan olla kuitenkin onnellinen että ollaan kuitenkin menty tavallaan lúonnon järjestyksessä. Joitakin juttuja olen kai perinyt esi-isiltäni/äideiltäni, niitä kannan mukanani tieten ja tietämättäni ylpeydellä sekä nöyryydellä.