Mielipiteenne, jos katsoitte Tanssii tähtien kanssa, oletteko samaa mieltä ratkaisusta?

Meillähän on jokaisella oma mielitiettymme ja sana on vapaa.

Avainsanat: jommin kummin kaksin kolmin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2012 - 09:39

Baba oli minun suosikkini ja mielestäni paras.
Pieleen meni tämäkin homma.

Kysyjän kommentti

No nyt on tanssit sitten jo tanssittu loppuun ja voittajakin on selvillä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2012 - 21:09

Olisin pudottanut Krissen, oma suosikkini oli Baba Lybeck, tasaisen varmaa työskentelyä koko ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2012 - 21:24

Toivoin että Baba ja Mikko olisi saanut jatkaa..Olen tykännyt heistä koko ajan..
Krisse olisi minunkin mielestä saanut pudota pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2012 - 21:51

Olin pettynyt - Baba on loistava tanssija.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2012 - 22:03

Petyin Baban ekaan tanssiin! Mielestäni pudotus kisasta oli oikea, sillä TÄNÄÄN he eivät todellakaan olleet ,kuin kolmanneksi parhaita.Jos kaikkien tanssit olisivat menneet hyvin, olisin veikannut Krissen putoavan...Mutta tänään näin.Joku oli pakko laittaa kotijunaan....
Oletan, että Antonio voittaa ja toivonkin sitä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2012 - 08:38

Tykkäsin Babasta,mutta tykkään myös Kirssestä ja voi olla,että Anton voittaa kisan.Nämä jäljellä olevat tanssijat olivat kaikki läksynsä oppineita oppilaita ja kisa on tasavertanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2012 - 17:09

Taas meni minulta ohitse, mutta onneksi pääsen aina kärryille täältä napsun kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.11.2012 - 19:59

Baban olisi pitänyt olla finaalissa. Krisse olisi joutanut jo pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 08:56

no tota noin mää olisin pudottanut sen tuomarin suosikin diiisan ja sen parin veks. olivat huonoja täll kertaa.