Kerro miellyttävin matkustustapa, jonka olet kokenut joskus.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 25.11.2012 - 21:51

Lapsuuteen liittyy. Edesmenneen serkkuni mopon tarakalla kuljetut uimareissut.

Kysyjän kommentti

Siinä on Idan hameenhelmat lepattanut :) Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2012 - 19:05

Lapsena talvella Oskarihevosen vetämä reki, lampaannahkavällyt ja vällyjen alla jaloissa uunissa lämmitetyt tiileskivet paperiin käärittyinä. Juhlareissussa aisakello kilkattamassa. Äiti tai mummu vieressä, isä tai pappa ajamassa. Oli kivaa päästä kyydissä kun ei tarvinnut mennä jalan tai suksilla. Matka joutui nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 25.11.2012 - 19:20

veneretket aurinkoisella ilmalla, onki kainalossa ja pari kalaa ämpärissä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2012 - 20:03

Rekiajelut ukkini Leija-nimisellä hevosella. Mahtava tunne olla peitettynä lämpimästi vällyihin pakkasen paukkuessa ja tähtitaivaan kimaltaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2012 - 20:08

Kaksi tulee heti mieleen. Lapsuuden kodissa rekiajelut Panulla ja Nopsalla sekä eksoottinen kyyti Thaimaassa, elikä norsulla ratsastaminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2012 - 00:47

Oma auto, teltta ja kesä, reilusti aikaa ja hatara suunnitelma jatkuvasti muuttuvasta reitistä, tuoreet Euroopan kartat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2012 - 09:38

Nappularattailla heinäpehmuste ja edessä vakoinen ori. Kirkolle matka. Vadelmalimpparia, leipomon munkki ja Alku karkkeja. Tapahtui pohjanmaalla 50-luvun loppupuolella.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 26.11.2012 - 19:40

Kyllä ne tuonne vesille johtavat miellyttävät kulkemiset. Veneellä aivan upeaa soudella kauniilla ilmalla ilman kiirettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2012 - 21:54

Kirkkomatkat mummolan hevosilla vällyjen alla kirkkoon , kirkonmeno alkoi 5 jouluaamun rauasssa.
Kilpa.ajot kotiin tulessa. <<<Sinne lähdettin 4 aamulla, matkaa oli 6 km.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 08:53

Perheen kanssa tehdyt saari reissut perheemme höyrylaivalla,ne oli jotain sellaista mitä ei voi enää ikinä kokea.Junassa on myös hyvä matkustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2012 - 12:54

Armeijassa Uralin lavalla naamioverkkojen seassa kuulosuojaimet päässä voimansiirron metelin vuoksi. No ei se silloin niin ihanalta tuntunut mutta näin jälkeenpäin kyllä.