Onkohan sinuun osunut Amorin nuoli?

Rakkauden satama!

Avainsanat: nuoli

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2012 - 10:44

On, on ja vielä kerran ON! Sinä päivänä kun tapasin ukkokultani ensimmäisen kerran sain amorin nuolesta niin pahan haavan, että ennusteet paranemisesta ovat yhä järkyttävän huonot..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.11.2012 - 20:24

Joskus aikoinaan osui, mutta ne nuolet taisi olla viallisia kun eivät kestäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2012 - 21:09

On osunut, mutta meni myöskin lävitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2012 - 21:16

No ei ole 18 vuoteen osunut, On huono tähtäin ampujalla, tai saalis liian häilyvää.
Parempi näin, kyllä sitä tähän ikään on amoria jos amoria näkynyt ja nuoltakin ollut jos minkämoista. Paras amor on levittänyt hiuksensa nurmen nukaksi minun kulkea, se kuiskaa joka askeleella: "Sinua rakastin", siis miksi vaihtaisin tuon kaiken kauniin ja menneen uuteen ja epävarmaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2012 - 21:41

Kyllähän sitä maalitauluksi on muutaman kerran joutunut....Voiko tähän samaan laskea oman pojan syntymän? Taisi olla sitä rakkautta ihan ensi parkaisulla :) Niin ja ne kaikki ihanat talouteen syntyneet koiranpennut...Ah!
Tarkemmin ajatellen nuolia sinkoillut aika useaan otteeseen! Elämä on ihanaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2012 - 22:23

Muutama tarkkasilmäinen on osunut aikoinaan, nyt ampuvat ohi - leikö Amorin näkö heikentynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2012 - 22:40

Nuorempana osumia tuli useitakin, nyt ei ole juuri nuolet suhahdelleet, vaikka kivahan tuo olisi, jos vielä ainakin kerran tavoittaisi....

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.11.2012 - 22:56

on onneksi osunut, ohikin niitä on mennyt, joten kaikennäköistä on sattunut ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2012 - 17:17

Nuoruudessa useinkin. Voi jospa vielä kerran osuisi...maalitaulukin nyt leveämpi.