Jos nyt ostaisit uuden astianpesukoneen, millainen se olisi? Jokin tietty merkki ?

Kokemuksia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2012 - 17:19

Enpä ole nyt merkeistä ja malleista selvillä joten joutuisin lukemaan niistä aika paljon. Astianpesukone on erittäin tarpeellinen.

Kysyjän kommentti

Meillä kone on välttämätön,vaikka meitä on vain 3. Kovia ollaan leipomaan ja kokkaamaan.Oletan, että hyvän koneen avulla vettäkin säästyy.Vanha kone hajoaa käsiin...Ensi viikolla ostoksille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.11.2012 - 19:10

Se olisi pieni, koska yhden hengen taloudessa tulee vähän tiskiä. Merkistä ei ole tietoa, kun en aio ostaa kuitenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2012 - 19:13

Ei tarvi myöskään kahden hengen taloudessa astianpesukonetta.
Merkeistä ei hajuakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2012 - 20:13

Kestävät nykyään korkeintaan kahdeksan vuotta.
Sisätilat kaikki tulevat nykyään samalta tehtaalta.
Kalustuksessa on hieman eroa.
Osta minkä ostat, sillä ei ole merkitystä.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2012 - 21:18

Minulla on tässä huushollissa uusi astianpesukone, jota tytär opetti minua käyttämään kerran.
Kolmeen vuoteen en ole koskenut koko hökötykseen, yhden ihmisen tiskit eivät konetta tarvitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2012 - 22:22

Tietty koko ratkaisee sen ja keneltä se löytyy, se ostetaan siltä valmistajalta.
Nykyinen on Electrolux ja hyvin on pelannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2012 - 22:38

Pieni ja vikkelä yhden hengen taloudessa riittää, käsintiskatenkin pärjäisi, mutta.....

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 24.11.2012 - 22:59

ostin juuri "tarjouksesta" enkä ole oikein tyytyväinen, liekö pitäisi opetella käyttämään sitä paremmin vai missä vika kun ei aina ole ihan puhdasta :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2012 - 17:38

Katson astianpesukoneen tapeettomaksi 2:den hengen huushollista..ja aina olen kyllä tykännyt tiskata..että ei ole mikään rasite..
Merkeistä en kyllä osaa neuvoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2012 - 00:48

Suosittelen Mieleä. Plussaa koneelle on hyvä sisätilasuunnittelu: aterimille on oma hyllynsä. Hiljainen ja tehokas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2012 - 01:08

En nyt vielä tarvitse uutta, sillä nykyinen on vallan mainio, se korjaa pöydän, pesee ja laittaa hyllylle kuivumaan, on jopa kohtuullisen hiljainen ja ikäisekseen tehokas, hänen nimeä en silti kerro.