Meille vaihdetaan tänään tai ensiviikolla sähkömittarit etälukuisiksi ja sähköt katkeaa vähäksi aikaa.

Onko teille tutuksi tullut tämä käytäntö?

Avainsanat: säkömittari kaukoluku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2012 - 10:43

Meillä on tämä käytäntö ollut jo muutaman vuoden, samoin vesimittarissa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2012 - 08:36

Meillä sama esissä lähiaikoina.Toivottavasti toimivat ja siitä saisi jotenkin säästöä...Tarkoitan, että tulisi meille asiakkaille edullisemmaksi tavaksi.Katsellaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 10:30

Oikea valinta tuo kaukoluettava sähkömittari.
Sama valinta myös vesimittareihin.

Helppo juttu asukkaan kannalta katsoen.
Lasku tulee ajallaan, ilman suurempi ongelmia.
Itse voi sitten katsella ja vertailla mittarilukemia, jos on tarpeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 11:01

no tota noin .kaukomittari on ihan jees. katkos ei kestä ku vartin verran.ei sähköongelmia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 11:32

Täällä vaihtoivat ne uudet etälukumittarit jo pari vuotta sitten. Hyvä juttu on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.11.2012 - 15:49

Ihan hyvä juttu että vaihtavat. Ei siitä asukkaalle koidu mitään harmia itse vaihdosta. Miten sitten vaikuttaa sähkölaskuun, sen näkee. Arviolaskuista todellisiin. Nähdään todellinen kulutus heti, eikä vasta vuoden päästä tasoituslaskun muodossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 19:21

Meille vaihdettiin viimme keväänä..
Se ihan hyvä,kun maksaa sähköstä sen mitä todella on käyttänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.11.2012 - 20:03

Meille vaihdettiin jo kauan sitten - hetken kesti asennus. Eipä tarvitse enää lähettää mittarilukemaa sähköyhtiölle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 20:10

Hyvä temppu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 21:17

Asennus ei kauaa kestä. Laskut tulevat sitten kulutetun sähkön mukaan. Ei välttämättä kiva juttu. yle.fi/uutiset/etaluettava_s...un/6156708