Katri, Pihla vai Elli tytölle nimeksi? Sukunimi: Karjalainen. Toiseksi nimeksi ehdotuksia ovat: Pauliina, Marika, Elina, Johanna..

Avainsanat: nimi tyttövauva vauva katri elli pihla

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2012 - 14:57

Mielestäni tenava on ensin nähtävä, ennenkuin nimen voi valita...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 21.11.2012 - 16:19

Minä varoisin r-kirjainta - kaiken varalta.
Elli Johanna viehättää minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.11.2012 - 17:15

Katri Johanna vetoaa minuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2012 - 18:41

Pihla Pauliina kuulostaa jännälle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2012 - 19:27

Minäkin olen Pihla Pauliinan kannalla. Sopii kauniisti sukunimeen Karjalainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2012 - 22:15

Pihla Johanna Karjalainen on minun makuuni sopiva nyt tällä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2012 - 11:44

Elli Elina. Jos on ällävika ejji ejina kaajainen. Kaikki nuo mainitsemasi ovat kauniita nimiä. Minulle kävisi mikä tahansa niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2012 - 16:10

Elli Johanna on nätti nimi, mutta tuolla varustelulla tuntemani naisihminen oli hieman leikkisä per.....ään, joten en viattomalle lapselle sitä nimeä laittaisi.

Miksei vaikka Martta Maria Karjalainen? r-vika on korjattavissa siinä missä jokin muukin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2012 - 17:08

Katri Pihla Elina Karjalainen. Kolmesta nimestä voi pikkuneiti valita mieleisensä kutsumanimen. Itselläni on kolme nimeä, joista keskimmäistä on aina käytetty kutsumanimenäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.11.2012 - 00:27

iida elina karjalainen, siinäpä vasta hyvä valinta vaikkei tuo etunimi listassa ollutkaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 10:15

Käyttäisin Karjalainen sukunimen kanssa vanhaa nimikulttuuria.
Elli noista tuntuu parhaalta ja vaikka sitten Maria toiseksi nimeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2012 - 20:05

Elli Elinaa minä ehdotan..