milloin tiliotteet aina saapuvat kotia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2008 - 19:33

riippuu pankista,
omani tekee joka kuukauden 20. päivän mukaisen tilanteen mukaisen tiliotteen, jonka saan kotiin suunnilleen 22. päivä.

(tietty, jos tilille tulee pitkä miinus, saattavat lähetellä aikaisemminkin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2008 - 00:36

Sopimuksen mukaisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2008 - 07:16

Pankki lähettää tiliotteet asiakkaille sopimuksen mukaisesti, eli mikäli haluat omasi jonain määrättynä päivänä, mene pankkiisi ja sovi heidän kanssaan, siitä on hyvä lähteä liikkeelle. Muista kuitenkin että vaikka pankki postittaa otteen sopimanasi päivänä, sen tulo kakkospostina kestää nykyään useita päiviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 08:01

tiliotteen voit saada myös sähköisesti jos sinulla on pankkisi kanssa sopimus internetpalvelusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 13:11

Minkälaisen sopimuksen olet tehnyt?