Apua, mitä teen?

Autoni on sammunut rautatien ylikulkusillalle, eikä käynnisty millään ja pikajuna Hki - Rovaniemi tulee hirmuista vauhtia.

Avainsanat: rautatien ylikulkusilta pikajuna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2012 - 17:29

Annat junan mennä sillan ali !

Kysyjän kommentti

Kiitos.\r\nNiin minä teinkin ja odottelin rauhassa apua. :D\r\n

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2012 - 22:35

Laitat 1-vaihteen päälle, ajovalot pois päältä ja käynnistinmoottorin avulla siirät autoa eteenpäin pois kiskoilta. Ei moottorin tarvitse käynnistyä. Akku kestää ainakin kymmeniä metrejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.11.2012 - 22:43

Hyppää pois autosta ja mene turvaan. Auto on vain tavaraa, sellaisen voi hankkia uuden. Sinua ei pysty korvaamaan uudella.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.11.2012 - 23:04

kannattaa laittaa herätyskello soimaan jos ottaa päikkäreitä, saattaa pelastaa viimetipassa ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 23:42

Soitat monille eri kirjankustantajille ja kysyt olisiko keksimäsi lause hyvä jännityskirjan aliotus. Kuultuasi heiltä kaikilta ettei se välttämättä ole ellet keksi siihen itse henkeäsalpaava ja vauhdikasta jatkoa kävelet jääkaapille ja kaadat siellä olevasta ainoasta maitotölkistä viimeiset pisarat kurkkuusi. Laskettuasi tölkin kädestäsi menet pihalle. Siellä istuudut autoosi, stattaat sen ja lähdet ajamaan. Hetkellä jolloin olet ylittämässä junarataa sen ylikulkusillalla huomaat autosi sammuvan ja tajuat, että pikajuna Hki-Rovaniemi tulee hirmuista vautia. Juuri kun näet junan saat auton uudelleen käytiin ja pelastut viime tipassa varmana pitämältäsi kuolemalta. Silloin hymyilet ja huudat ääneen:"Minä tein sen,keksin jatkon jännityskirjaani! Olen kirjailija!"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2012 - 07:46

Jätät rasvaiset ja huonosti sulavat ruuat syömättä ennen nukkumaan menoa,niin et näe painajaisia....Sillä untahan tuo kuitenkin on :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2012 - 08:53

Taisitpa selvitä. Se, että kirjaimet muuttuivat numeroiksi, oli pieni juttu sen rinnalla. Napsun vastaukset tulevat sen verran viiveellä, että ens kerralla on parempi soittaa vaikka 112 ja kysyä sieltä neuvoa, vaikka parasta olisi tietysti jättää auto siihen ja lähteä lipettiin, missä se sitten onkaan, se on taas toinen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2012 - 18:42

Onneksi heräsit juuri h-hetkellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2012 - 20:06

No veivaat tietysti ikkunat kiinni. Jos sattuu olemaan höyryveturi niin ei tule savut sisälle eikä muukaan junan nostattama pöly.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2012 - 22:33

No jos totta olisi, hyppäisin autosta poies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2012 - 09:29

no tota noin hyppäisin autosta pois j kävelisin autokauppaan ostamaan uuden auton,mutta erimerkkisen ku se joka jäi junan alle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2012 - 16:13

Hyppää junaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 09:33

Juna varmaan ilmoittaa tulostaan.
Se huutaa, joka pelkää.