Syötkö terveellisesti?

Itse syön paljon vihaneksi..ja hedelmiä..

Avainsanat: syötkö terveeliisesti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2012 - 06:18

Pääsääntöisesti terveellisesti ja monipuolisesti, tosin välillä lipsahtaa "huonolle" puolelle, mutta ei pysyvästi.

Kysyjän kommentti

Täälä ihan sama juttu..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.11.2012 - 21:25

Ainakin hemoglobiinin mukaan liiankin terveellisestil
Lääkäri sanoi kerran HB:ni katsoessaan, että taidat syödä monipuolisesti. Tunnustin: vuoroin Atriaa ja Hiillosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.11.2012 - 22:38

Pyrin syömään terveellisesti. Viime aikoina on lipsunut pahemman kerran. Täytyy ottaa taas itseään niskasta kiinni.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.11.2012 - 23:07

riittävän terveellisesti, en haluaisi ruveta enempää tarkkailemaan vaikka siihen joka puolelta painostetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 23:50

Syön riittävän terveelisesti aina kun vain haluan ja jaksan, sillä elämässä pitää olla myös nautinnonhetkiä eikä niitä ole jos aina syö riittävän terveellisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2012 - 07:51

Syön monipuolisesti :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2012 - 08:57

Aikomuksesta syödä terveellisesti olen lipsunut moniaita kertoja, mutta terveenä olen pysynyt. Sairastelevalle siipalleni yritän laittaa hänelle sopivaa terveellistä murkinaa, mutta itse lipsuilen päivän aikana herkuttelemalla ja sitten taas jaksan hyvin tai saan vatsanpuruja muistuttelemaan valinnoistani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2012 - 22:46

Kyllä syön omasta mielestäni. ainoa, että marevanin takia taiteilen ruokani kanssa kun se joskus tahtoo heitellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2012 - 17:17

Ainakin luulin syöväni terveellisesti, mutta käytyäni hyvänolonohjaajan pakeilla, huomasin että parantamisen varaa on niin ruokailutottumuksissa kuin -ajoissakin.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 09:27

Syön sitä mikä milloinkin maistuu. Terveellisyydestä en tiedä juurikaan mitään.