Oletteko surullisia tai mieli maassa vaikka ei ole mitään erikoisempaa syytä?

Minulla on joskus tuollaisia hetkiä en osaa tehdä mitään kävelen vain huoneesta toiseen ja mietin mitä pitäisi tehdä ,mutta kaikki jää miettimiseen.

Avainsanat: surullinen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2008 - 18:21

kyllä, mutta onneksi tosi harvoin, tavallisesti luen itseni ulos tilanteesta, joku vanha kirja melkein mistä aiheesta tahansa käy hyvin 'katkaisuhoidoksi' ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2008 - 18:23

löytyyhän sitä noita hetkiä, löysin esim. tänään itseni yht äkkiä itkevän ilman mitään loogista syytä.
olen muutenkin aivan liian herkkä ihminen eli sitten kun on jotain josta olla surullinen se on maailmanloppu; mutta surut itketään ja murehditaan pois ja sitten katsotaan aurinkoon päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2008 - 21:10

Kyllä tuo jotenkin tutulle kuulosti, olisko tuo yleisempää, kuin mitä uskalletaan kertoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2008 - 23:13

Tunne-elämän vaihtelu on normaalia meillä kaikilla. Naisilla varsinkin on kuukautiskierron takia alakuloa ja ärtyisyyttä kerran kuussa.

Mutta nykyisin miehetkin uskaltavat kertoa tuntemuksistaan. Monet seikat nyky-yhteiskunnassa aiheuttavat epävakautta ja turvattomuutta useimmissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2008 - 00:39

Enpä yleensä, vaikka tunteella vahvasti eläen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2008 - 09:31

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 13:13

Olen taipuvainen melankolisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2008 - 23:01

Kyllä olen, liiankin usein..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2008 - 14:51

Eihän ihminen ole aina samassa vireystilassa mutta olen kyllä pohjimmiltani positiivinen ihminen ja näytän siltä ehkä joidenkni mielestäni ärsyttävästi aina! En ole mieli maassa.