Millätavoin tänne saisi lisää porukkaa jutustelemaan?

En kuulu edes naamakirjaan, että voisin siellä mainostaa Napsua....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2012 - 18:26

Kiva kysymys.

Olisi kiva, että täällä olisi meitä tavallisia tallaajia...
Minulla tänään aika kiirus päivä. Mukavaa juttuseuraa/jutusteluseuraa on mielestäni ihan tavalliset tallaajat....

Joku pienimuotoinen mainoskikka olisi paikallaan, mutta missä? Ei kaiketi voi mainostella ihan missä vaan ja kaiketi ylläpitäjätkin ovat jotain mieltä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 20.11.2012 - 19:16

Kyllä me nyt muutumme lapsenmielisiksi ja laitamme joulupukille kirjeen ja siihen toivomuksen vanhoista ja uusista napsun jäsenistä. Mutta meidän pitää myös luvata olla kilttejä, ettei siinä vahingossakaan tule vihjaistua omasta erinomaisuudestaan, kuinka kaikki menee sääntöjen mukaan. Pienet mokat vain piristävät tilannetta, sillä eihän tämä mikään viranomaispaperi ole.
Totta tavallisia napsun sääntöjä noudatetaan ja jos huomauttamista on se tehdään yksityisesti viestin avulla, ei tyrmätä heti oikealla suoralla toista kanveesiin.
Ja kiikutamme kirjeemme nurkan rakoon, kyllä tontut noutavat ja toivotaan, että se Korvatuntunturin aito pukki taikoo meille väkeä lisää uusine mausteineen ja saa siellä mantelikin joukossa olla.
Makeaa ja vähemmän kitkerää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 19:44

Juu minäkin yritän olla aktiivisempi, kun on tämä elämän kriittinen vaihe ohi... nyt vie liikaa ajatuksia.

Vielä mä palaan tyhmien kysymysten kera : )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 19:52

Olisi kyllä kiva todella saada uutta porukkaa mukaan...mutta millä keinolla..sepä se..
Yritän itsekin alkaa enemmän olemaan mukana..kun on putki-ja viemäriremontitkin ohi..ja sain tuon lomaviikon pidettyä..
Naamakirjassa kyllä olen ollut..sielläkin on napsulaisilla oma salaseura..mikä perustettiin,kun Napsu loppui..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 20.11.2012 - 21:23

Kehumalla puskaradioon miten hyvä paikka tämä on.

Lisätty: 20.11.2012 - 22:20

Tämä on iltaisin niin kuollut paikka, ja silloinhan ihmisillä on enemmän aikaa oleskella täällä.
Ei oikein riitä tällekään porukalle juteltavaa. Liekö syy siinä "kilpailevassa" yhteisössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.11.2012 - 22:31

Ilmoitus vaan tutuille ja kylänmiehille. Kyllä tämä vielä piristyy, uskokaa vaan. Ja miten se olikaan, ylläpidonhan piti ilmoittaa s-postilla kaikille. Ei tainnut se lupaus toteutua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2012 - 00:02

Kun laittaa puskaradion pauhaamaan ja kehuu Napsun erinomaisuutta keskustelupaltana oman kylän (ja miksei sen naapurikaupunginkin) pahimmille juoruämmille ja -ukoille niin eiköhän niitä juttukavereita ala tulla roppakaupalla lisää. Toinen konsti on vaatia ylläpitoa pitämään lupauksensa ja laittamaan kaikkien ennen Napsussa olleiden, mutta nyt kaidoksissa olevien sähköpostiin tiedon tämän palstan aukiolosta, kuten kissanainen jo mainitsikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2012 - 00:33

Jos oikein porukalla yritellään ja hieman mainostellaankin, niin eiköhän se siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 23.11.2012 - 00:45

olisi hyvä kun vastaukseenkin voisi vastata, tai jatkaa sitä, siis kenen tahansa vastaukseen, eli syntyisi sitä keskustelua, se lisäisi mielenkiintoa, en tiedä taipuuko tämä napsu siihen ainakaan vielä, sitä voisi ehdottaa ylläpidolle.