Käytkö ilmaiskonserteissa?

Me kuorolaiset pidämme aina keväällä konsertin, on ollut ihan kiitettävä määrä kuuntelijoita. Innostaa meitäkin tosi paljon.

Avainsanat: ilmaiskonsertti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2012 - 14:54

Eipä ole meillä päin sellaisia ellet Ida kuorosi kanssa tule esiintymään.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille.\r\nLaita vain anomus, niin me tullaan ja vedetään kovaa ja korkealta, :D.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2012 - 22:53

Olen käynyt kesäisin Kotkan sapokassa ilmaiskonserteissa..
Ovat olleet todella suosittuja...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 01:14

Kävisin jos voisin, vaan meilläpä päin ei noita ilmaiskonsertteja kovin usein ole vaikka kuoroja piisaa yllinkyllin ja muitakin elävän musiikin tuottajia (bändejä, truparuudeja jne.) löytyy useanpi kappale. Ikävä juttu tämä totta tosiaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 09:43

Joskus vuosia sitten kauneimpia joululauja kävin kuuntelemassa. Nyt on sekin taakse jäänyttä elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 20.11.2012 - 10:39

Ei ole tullut käytyä, kun ovat ties missä bussimatkojen päässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 13:10

Kesäisin kyllä! Puistokonsertit ovat kivoja mukavalla säällä.Voi vaikka pitää pienen eväsretken samalla... Entisessä elämässä lauloin kuorossa.Olihan sekin mukavaa, mutta sitovaa touhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 18:14

Mitäs ne on?

Meilläpäin ei semmoisia ole. Aina saa olla lompsa levällään. Omaa ylävireistä alttoa, joka pomppaa falsettiin saan kuunella ihan tarpeeksi... syvääästi meeeeri huokaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 19:27

En käy konserteissa, olen niin kultturiton. Ainoastaan kirkkokonserteissa ja nyt odotankin, kuten teistä monet niitä Kauneimpia joululauluja, voisiko sen parempaa konserttia enään ollakaan.

Lisätty: 20.11.2012 - 19:29

Kysyit ilmaiskonserteissa, yleensä kirkkokonsertit, jos on esim. helluntaisten rukoushuoneella, ne ovat ilmaisia,mutta kolehti kerätään ja saa antaa omantunnon mukaan. 27.11.2012 menen kuuntelemaan Viktoe Klimenkoa, vaikka ein hänestä pidäkkään, mutta se sanoma lauluissa kiehtoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 19:59

Kyllä tulee käytyä aina, kun vain kohdalle osuu.