Katsoitko lauantai iltana Syksyn säveltä??

Itse katsoin tallenuksesta..Mukava oli katsella Mikel Konttista,kun oli juontamassa...Mikel oli Kanrian risteilyllä artistina..Perjantai yönä lensimme samalla koneella las Pamasista..ja launtaina jo taas telkkarissa juontamassa.

Lisätty: 19.11.2012 - 22:51

olin viikon kirtämässä Kanrian saaria,ja oli lämmintä ja hauskaa..Mikel Konttinen oli Krstina Katarinalla artistina..yllätyin,kun lauloi niin hyvin..oli teemailtoja..missä lauloi Olavi Virran..Kari Tapoin...Elviksen ja espajalaisen musiikin ilta..
Todella tämä syksyn sävel ..ei ole enään kuin ennen.

Avainsanat: syksyn sävel..en kyllä tiennyt minne kategoriaan kuuluisi..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 20.11.2012 - 11:16

Pitihän ne katsoa, jotenkin olivat kappaleita, jotka eivät vaan sytyttäneet ja tarttuneet muistiin. Nuo Kanarian saarten risteilyt ovat itseänikin kiinnostaneen, mutta ei vaan ole tullut lähdettyä.

Kysyjän kommentti

Tosi hauskoja nuo risteilyt...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 19.11.2012 - 21:33

Ai sinä olit lämmittelemässä, varmasti oli ihanaa. Kyllä tuli katsottua, vaan eihän se ole enää kuten ne entiset Syksyn sävelet olivat. Kaikki kappaleet ovat soineet jo radiossa ihan kyllästymiseen asti.
Jesse Kaikurannasta kyllä pidin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.11.2012 - 21:42

Katsottua tuli, mutta kuten jo Ida tuossa aiemmin vastasi, eivät ole entisensä nekään kisat enää.
Yölinnusta pidin eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 01:30

Tulihan tuota syksyn säveltä sieltä täältä nauhalta sunnuntaina katseltua, vaan eipä ollut ohjelma kovin hääpöinen. Juontajat ihan ok ja musiikkikin kohtuuhyvää vaikken voittajasta pitänytkään eikä kukaan muukan laulanut ikimuitettavasti.. Ohjelma oli jotenkin väkisin väännetyn makuinen kun lähes kaikkia kappaleita oli saanut jo ennen lähetystä kuunnella kyllästymiseen asti,. Ei ollut entisten veroinen ohjelma, ei sitten millään tavalla. Siksi en sitä kokonaan katsonutkaan vaikka kaiken suorasta lähetyksestä nauhalle otinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 07:48

Kattelin tähtien tanssia kolmoselta,kiinnosti enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 09:42

Ei tuota ole tullut juuri seurattua. Tähtien tanssia minäkin katselin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 13:01

Katselin tähtien tanssia toiselta kanavalt.Vaikka musiikin suurkuluttaja olenkin, ei Syksyn sävel enää oikein sytytä.Aikako syönyt senkin ohjelman? En tiedä...Surku sinänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 14:55

Minä olin töissä enkä siis katsellut. Mukavaa Liisukka, että sait kroppasi lämpimäksi ja sinulla oli hyvä reissu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 19:30

Osaksi katsoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 19:58

Tähtien kanssa minäkin tanssin, ei tullut seurattua laulukisaa.