Osaatko kertoa vitsejä? Millaisista vitseistä pidät?

Onko huumori tarpeelista elämän suolaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 19.11.2012 - 14:20

Olen huono siinä. Vaikka niitä kuulen, en kuitenkaan muista kauaa. Kiltit ja hauskat vitsit naurattaa aina.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajalle!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.11.2012 - 14:44

En koskaan muista niitä. Töissä yritän muistaa Fingerborgin aamun lehdestä ja kertoa sen. Aina ei muistu enään mieleen. Tällä hetkellä diggaan Fingerborgia, aiemmin Viivi ja Wagner olivat parhaita. Suolaa tarvitaan aina, oli sitten kysymys ravinnosta tai elämästä. Ilman sitä emme tulisi toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2012 - 14:52

no tota noin .vähän huono kertomaan mut pidän blondivitseistä.täss yks.
no oli blondi maassa takapuoli pystyssä. tuli kaveri paikalle ja kysyi mitä sä etsit.blondi vastas
en mää mitään etsi mä kuuntelen apulantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2012 - 15:43

Joskus on testattu. Kyllä niitä taitaa tulla vuorokausi yhteen putkeen.
Ei siinä aiheella niin suurta väliä ole. Esittäminen ja yllätyksellisyys on tärkeimpiä ominaisuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.11.2012 - 16:27

En osaa kertoa vitsejä. Mutta hauskoja vitsejä kuuntelen mielelläni tai vaikkapa luen vitsikirjasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2012 - 16:56

juu mä kans vähän huono kertoileen, mutta olen kaikenlaisten vitsien ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2012 - 17:36

ei en ole vitsinikkari, jotkut lyhyet vitsit kyllä ovat hyviä. Ja sitten ihan elävässä elämässä tapahtuu kaikenlaista, jonka voi vitsiksi ymmärtää, se naurattaa kaiken eniten. Siis tositapahtuma, josta tuleekin hauska juttu kun se menee päälaelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2012 - 17:54

En osaa kertoa vitsejä koska en muista niitä, mutta kuuntelen mielelläni hyvää vitsinikkaria...sellaista joka ei ihan heti ensimmäisenä kauheasti hörötä omalle vitsilleen.
Voihan vitsit :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 02:07

Osaanhan minä kertoilla vitsejä, mutta vain sellaisia jotka syntyvät eri tlanteissa omasta päästäni ja ovat uniikkeja vitsejä joita ei kukaan välttämättä enää myöhemmin muista. Mitään muilta kuultuja vitsejä en todellakaan osaa kertoilla kun aivoni eivät suostu niitä toistamaan. Syynä tähän lienee aivojeni halu estää minua pilaamasta huonolla toisten vitsien kerrontataidollani ne täysin. Koska osaan keroilla itse vain tilannevitsejä pidän tietenkin niistä eniten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2012 - 19:56

Vitsien ystävä olen, itse tosin olen huono niitä kertomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 20.11.2012 - 23:19

vitsejä en kyllä osaa kertoa, enkä niitä edes muista, mutta ilman huumoria ei elämastä selviä hengissä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2012 - 21:34

Äiti meni tekemään pienen ulkoilu lenkin..kotiin jäi poika jolla on CP-vamma...
Äidin saapuu lenkiltä..hätääntyy kun ambulanssi ajoi pihaan..että mitä ihmettä on tapahtunut..
Ablanssimehet sanoivat,että on soitettu hätänumeroon ambulanssia paikalle,kun on hätä synnytyslaitokselle..
Äiti totesi,että olette kyllä väärässä osoitteessa..mutta tähän osoitteeseen oli soitettu.
Olen kyllä lihava,mutta en ole raskaana.

Tarina on kyllä tosi..vaikka piti vitsi kertoa..mutta oli niin huvittava tilanne..että menisi vitsinä..
Cp vammainen poika meinasi,että olisi äidin saanut hoikemmaksi kun menisi synnyttämään..