Arne ja Carlos Norjasta valloittavat maailmaa. Millä tavoin?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2012 - 18:57

Muotisuunnittelijapariskunta Arne ja Carlos ovat valloittaneet maailman nyt joulupalloillaan.
Heidän yritys alkoi 2007 ja 2008 alkoi puikot suihkimaan ja joulupalloja syntymään. Näitä he kutovat mm.asunnossaan Norjan vanhalla rautatieasemalla, jossa asuvat. Iloksemme ovat kirjoittaneet tai
sanoisimpa melkein kutoneet kirjan JOULUPALLOT, joka on käännetty suomeksikin.
Yksi pallo valmistuu tunnissa ja se tehdään aidosta villasta, taidon he ovat opettaneet nuorelle 8-vuotiaallekin. arn eon kutonut 4-vuotiaasta asti.
He kertoivat, että kutominen vaatisi kieltotaulun oikeastaan, sillä se on heille heroiiniä, niin koukussa ovat siihen. Komea villapaita oli toisella päällä siis kudottu, jossa aije oli Norjasta ja Japanista.
ovat saaneet myönteistä palautetta - paitsi kerran: "yksi kutojamummo oli vihainen ja sanoi, että on kutonut koko ikänsä ja sitten nämä tekevät maailmankuuluja palloja ja kaiken lisäksi ovat- miehiä"

Nyt heillä on menossa pääsiäiskoristeet jo ja julkaistu kirja Pääsiäiskoristeet on myös valmis.
Olivat Ylen aamu Tv.n vieraina olisiko ollut 3.11.2012 päivänmäärästä en ole varma.

Lähteet:
Arne ja Carlos video Ylen aamutv.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2012 - 17:55

Norjalaiset muotisuunnittelijat Arne ja Carlos ovat nousseet kansainvälisiksi neulontatähdiksi, joiden Joulupallot -kirja on julkaistu ympäri maailmaa.

Tuolta areenan linkistä näkee livenä.

Lähteet:
areena.yle.fi/tv/1344530

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2012 - 20:13

Näin telkkarissa nämä miekkoset ja kauniita töitä neulovat. 10 pistettä heille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.11.2012 - 21:03

Hyvin naisellisin tavoin:
www.menaiset.fi/artikkeli/ih..._ja_carlos

Lähteet:
me naiset