Jos tarvitsisi valita bluesin tai jazzin väliltä, niin kumpi voittaisi?Miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2012 - 14:53

No jos olisi pakko valita noista niin blues. Jazz saa meikäläisen hysterian partaalle.

Kysyjän kommentti

Hih...Niin samaa mieltä...Kiitos vastauksesta : )

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2012 - 22:13

No leikkisästi sama sille, Ville tai Kalle, en ymmärrä kummastakaan yhtään mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2012 - 22:31

Bluesin puoleisia ihmisiä minä olen.
Jazziakin kuuntelen ihan OK!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.11.2012 - 00:02

Vaikea valinta. Ei kuulu kumpikaan musiikkimakuuni. toisella korvalla kumpikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2012 - 06:21

Kallistun jazzin puolelle. ja enemmän vanhan perusjazzin puolelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2012 - 10:23

Mieluummin jazzahtelua, blueskin menee tilanteeseen sopivana taustamusiikkina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.11.2012 - 13:01

Pakon edessä blues. En ymmärrä hienon musiikin perään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2012 - 01:00

Vaikken bluessista paljoa piittaakaan, eikä jazzkaan saa jalkaani vipattamaan niin jos minun olisi pakko valita niistä jompaa kumpaa kuultavakseni niin valitsisin bluesia. On jazzia tummasävyisempänä vähän helpompaa sietää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2012 - 17:06

bluesin kannalle kääntyy tämä heppu, tosin johonkin tilanteeseen ja fiilikseen sopii jazz myös...