Onko Teille tullut koneeseen Unkarilaisilta (.hu) ilmoitus että sähköpostilaatikkonne on täyttynyt

ja 72 tunnin jälkeen saamatta mitään vastausta teiltä Me poistaa postilaatikon?
Olisko tuo virus? Miten se amerikkalaisten virusohjelma ei pysykkään hereillä!

Lisätty: 17.11.2012 - 19:51

Eivät näy edes tietäväni laatikkoni tilaa????

Avainsanat: virukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.11.2012 - 20:14

Tuli, tuli ja roskiin meni. Olen merkannut ne outlookin roskapostiluetteloon.
On muuten napsun tietomurron jälkeen ilmenneitä asioita.
Niitä on muutamia muitakin samankaltaisia.
Lainajuttuja ja arvontavoittoja.

Ei niitä ennen tullut. Asia ilmeni aiemmin minulle kuin napsun ylläpitäjille.
Ei siinä sen kummempaa. Napsuttelu jatkuu ja luotto ylläpitoon ei mennyt.
Tekevälle sattuu ja kun ei tee mitään jää sattuman varjoon.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.11.2012 - 18:17

ylläpito laittoi että tyhjennä postilaatikko
mutta nyt meen katsomaan keneltä se oikein tuli huoh ...pelottavaa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.11.2012 - 18:59

Ei ole sitä vielä tullut, mutta hirveästi kaikkea muuta roskaa. Kaikki hoono soomi tekstillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2012 - 19:11

Kyllä tuollainen ilmoitus tänään tuli, avaamatta deletin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2012 - 19:17

Ei ole vielä ainankaan näkynyt mitään hälyttävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2012 - 19:27

Avaamatta deletoin...Mikä lienen olikaan.Tietää tahdo en!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.11.2012 - 22:18

ei ole tullut vastaavaa ja jos tulee niin kaatopaikalle suoraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2012 - 21:11

Sen tietomurron jälkeen alko tulla sitä pa__apostia tuutin täydeltä. Ensin en välittäny mut sitten aloin vastaamaan niihin. Vastasin kaikkiin uteluihin samalla tavalla: PULL YOUR HEAD FUCK !
Nehän alkokin siitä vähenemään ja nyt ei tule enää juuri lainkaan. Heitä siis roskat takasin lähettäjälle niin ymmärtävät jättää postis rauhaan.