Kulkuneuvolla suoritettava huvimatka?

Avainsanat: kulkuneuvo huvimatka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 16.11.2012 - 21:29

veneretki olisi minun mieleeni, siten kesällä ;)

Kysyjän kommentti

Kiitos, venekausi päättyi, mutta rekiretkelle pääsemme heti kohta kun tulee tarpeeksi lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.11.2012 - 08:54

Se on (jos kaupungin myöntämästä taxikortista puhutaan...?) melkein mikä tahansa muu, kuin lääkärissä käynti.Huvimatka voi olla esim. ystävälle kylään meneminen, kaupassa käynti tai vaikka hautausmaalla pistäytyminen.
Meilläpäin taxikortti myönnetään esim. sairauden tai vamman vuoksi henkilölle, joka sitä tarvii, kun vaikka bussilla liikkuminen ei enää luonnistu.
Tämmösiä ajatuksia tuli mieleen.Olinkohan aivan hakoteillä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2012 - 10:00

InterRail tuli ensimmäiseksi mieleen.
Nuorison harrastama junahomma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2012 - 11:26

Tandempolkupyörällä piknikille hyvän ystävän kanssa on huvittavaa ja on matkakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.11.2012 - 12:20

Vaikkapa omin jaloin metsään. Kulkuneuvothan ne jalatkin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2012 - 16:19

Kesällä pyöräillen toisella paikkakunnalla ja jonnekin valmiiksi katettuun pöytään syömään tai eväät omasta korista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2012 - 16:31

Taksikorttikin on, mutta minulle on huvimatka kun haastan vanhan rollarini, mersuksi kutsutun ja lähden seikkailemaan sillä milloin kuivalla, milloin räntäsateella. Autokyytiäkin on tarjottu, mutta enhän minä kaveria jätä. Tukevasti kaurapuuroa polttoaineeksi ja jalkoihin hyvät kiiruhtimet, niin kilometrit sen kun vilahtavat vielä. Ja huvimatkan päätteeksi saattaa rollarini olla lastattuna jopa yli 10 kilon lastilla, jota sitten työnnän peräpää pitkänä kotia kohti. Sen tien se on oppinut jo ja joka kerta tuonut minut kotiin.
Matkan pölyt pyyhin joskus pois ja annan lepotauon yön ajaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.11.2012 - 22:41

Tässä herroilla hupia kerrakseen:
auto.fi.msn.com/autogalleria...vat#scpti2