Vihdoin julkisuudessa!Talvivaaran uusi toimitusjohtaja Pekka Perä pyysi anteeksi.Mitä mietteitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 16.11.2012 - 00:14

tässä on nyt sen verran hutkittu, että ootellaan ja katsellaan mikä on oikeasti tilanne, vahingot varmaan saadaan korjattua ja vedet puhdistettua, meillä on tekniikkaa joilla saadaan venäjänkin päästöt putsattua, miksei siis omiakin.

Kysyjän kommentti

Jotenkin vaan tuntuu, että kuinka tuon koulutuksen omaavat ihmiset kuvittelivat, että PASKA pysyy muovipussissa ? Jo tavallisen ihmisen järki pitäisi sanoa, kuinka siinä käy... Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.11.2012 - 13:19

Vihdoinkin ja sen verran on miehellä munaa, että myöntää tehneensä virheitä joita osaa pyytää anteeksi. Hyvä näin ja sitten vaan toimintaa asioiden korjaamiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2012 - 13:51

Vai uusi tj, hänen seuraajansa ei siis kauan viihtynyt? Osti valtauksen 2€ Outokummulta aikoinaan ja perusti kaivosyhtiön. Mitäpä minä enempää kun on Wikissä kaikki kerrottu.

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Talviv...a#Historia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2012 - 15:05

Myöhäistä on pyristellä kun housut märkänä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2012 - 18:18

Olihan tuo jo aikakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2012 - 21:33

Vastuu on otettu ja se pitää kantaa.