Kävitkö Talvivaara-mielenosoituksissa? Oletko kenties allekirjoittanut adressin? www.adressit.com/vesistojen_...talvivaara

Avainsanat: mielenosoitus ja adressi talvivaara

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2012 - 18:29

Liian pitkä matka täältä Pohjois-Savosta eikä ollut vapaapäivää, mutta tiirasin telkkarista josko siellä ois tuttuja näkynyt....ja olen allekirjoittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2012 - 19:39

Allekirjoitettu on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 20:40

en ole ollut mielenosoituksessa, liian kaukana. en ole nähnyt allekirjoitettavaa paperia, mutta puoltanut olisin kumpaakin. Voi kauheata minkälaista jälkea siellä on tehty. Kyllä sen seudun matkailijakanta vähentyy varmaan.Puoltanyt suomennan se,että loppu koko hommalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 22:14

Keskustelua ei voi olla seuraamatta, kun sitä tulee tuutin täydeltä.
Osallistunut en ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2012 - 11:22

Allekirjoitin Talvivaara adressin Mariaanan antaman linkin kautta koska tälle järkyttävälle ympäristötuholle on saatava loppu ja sen aikaansaajat tuomiolle. Itse Talvivaaraan en mielenositukseen pääsyt, ikävä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.11.2012 - 12:42

En käynyt enkä ole allekirjoittanut mitään adressia. Ei ole adressia pahemmin mainostettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.11.2012 - 17:08

Lopettakaa vouhotus, prosessi on sellainen kun se on käyntiin lähtenyt se jauhaa vaikka mitä protestoisitte. Ottakaa ensin selvää asiasta. Ainut moka että joku häikkä on sattunut sen altaan rakenteissa. Korjaavat sakoaltaansa varmasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2012 - 21:26

Tupla en.