Mitkä on sinun tunnot tänäpäivänä,onko menoa ja meininkiä?

Miulla ei mitään menoa tänään,mutta ystäväni soitti ja sanoi tulevansa kahville ja se on miusta mieleistä.

Avainsanat: ystävyyttä yli ikärajan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.11.2012 - 10:19

Kirjaston keikka ja auto huoltoon.Siinä tärkeimmät! Kauan odottamani kirja "Majakan vartija" on saapunut ja se on hyvin mieluisa yllätys :)
Muutoin huonosti nukuttu yö takana. Mutta kyllä tämä tästä.Kyllä ne kivutkin pian hellittelee.

Kysyjän kommentti

minäkin sain viime perjantaina 2 tilaamaani kirjaa kirjastosta.Lukeminen on hyvää ajanvitettä.\r\n

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.11.2012 - 12:15

Aamuni on sujunut rauhallistakin rauhallisemmin ja sellaisena päiväni tulee jatkumaan edelleenkin, ei näet ole mitään muuta suunnitelmissa kuin kesken olevan kirjan loppuunlukua ja saunomista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.11.2012 - 12:15

Tunnot on hienot, ja mukavaa kun ei tarvitse mennä mihinkään. Saa nauttia kodistaan tällaisena sumuisena ja tihkuisena päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 14:51

Aamulla koski päähän, kun eilen illalla pyörrytti kovasti ja oksensin. Ei harmainta aavistusta mikä oli, mutta matilda huolestui kovasti. Päivän olinkin työpaikan koulutuksessa. Nyt uunin lämmitystä ja lepoa. Ainokainen vapaapäivä huomenna ja taas duuniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 14:56

Yksi päivä muiden joukossa.
Hernekeittoa ja pannaria mutustellaan.
Ei tällaisella ilmalla tee mieli edes lenkille lähteä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 17:40

Kävin teettämässä kehoanalyysin, sen jälkeen lounaalla ja sieltä Talvivaara-mielenosoitukseen. Ilta kuluu kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 19:32

Töitten jälkeen kirppispöydän järjestelyä ja sitten sadekeliä pakoon hyvän kirjan ääreen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 20:47

Polkasin aamulla kuntopyörän käyntiin, ei olisi pitänyt. Päivä on mennyt nappeja popsiessa ja päivitellessä. Joulukortteja pitäsi alkaa tekemään, mutta ans ahtoo nyt mitä siitä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.11.2012 - 21:19

Menoa oli - meininkiä ei niinkään. Viisi tuntia tien päällä yhtäjaksoisesti, erittäin kehnossa kelissä - uuvuttavaa matkantekoa.