Mitä hyvää voit sanoa tästä kylmästä, märästä ja pimeästä vuodenajasta?

Avainsanat: kylmä märkä pimeä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 15.11.2012 - 21:14

En mitään hyvää.

Kysyjän kommentti

Kiitos, lyhyesti ja napakasti sanottu. Olen samaa mieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.11.2012 - 22:03

En yhtään mitään hyvää! Kaikista kurjin vuodenaika! Ja toisiksi kurjin seuraa, eli talvi : ( Olisimpa muuttolintu ja pääsisin omin siivin etelään....Mutta vielä joskus...Lentokoneella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2012 - 22:13

Positiivisuutta kehiin. Kyllä me näytetään, että päästään ja selvitään taas kevääseen. Jokainen vuodenaika on omalla tavallaan kaunis. Ja ne pienet auringon- tai kuunpilkahdukset ilostuttavat piemeänä aikana. Ja myös teolliset valot. Pimeä aika koettelee, mutta tulee se valoisuus pian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2012 - 22:40

Ei syty maastopaloja.
Kiva poltella kynttilöitä.
Voi viritellä elävää tulta tulisijaan.
Taskulampuista ja heijastimista on hyötyä.
Voi odotella lunta ja joulupukkia.
Ei ole itikoita.
Pimeän aikana voi pitää niitä edellisvuoden toppavaatteita.
Kumisaappaille on käyttöä.
Matot ja vuodevaatteet tuulettuvat hyvin.
Ei voi liukastua.
Kaikkea hyvää on siis tähänkin vuodenaikaan. Kaikkea ei edes tullut lueteltua.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 14.11.2012 - 05:12

sähköä kuluu vähemmän kun talvella, ei tule liukastumisia, eikä lumitöitä tarvitse tehdä. ja kaiken kukkuraksi kevät lähenee päivä päivältä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 07:29

Enpä juuri mitään. Kaikki on kurassa ja sitä tulee sisälle. Töissä joko kävelet vesiloskassa tai autoillessa kaara on yltäpäältä ravassa etkä näe pilkkopimeässä juuri mitään. Jos jotain positiivista on niin ne kynttilät ja koristevalot....niin no eikä palella niin paljoa, kuin parinkymmenen asteen pakkasessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 09:17

Ei siinä mittään sen kummempaa ole.
Ilmoista riippumatta oloneuvoksella on olemisen autuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 09:36

Positiivistä asennetta,turha on taistella tuulimyllyjä vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 12:41

Tässä kylmässä, märässä ja pimeässä vuodenajassa on se hyvää, että joutuu vihdoinkin olemaan laiska ja käpertymään peiton alle lueskelemaan kirjaa, nautiskelemaan käden ulottuvilla olevaa pientä purtavaa ja lasillista mitä mainiointa viiniä huonon ilman pitäessä huolta siitä, ettei moisesta tule omatunnontuskia. Hyvää on myös se, että vihdoinkin on aika takkatulille, kynttilänliekeille ja kaikelle muulle mistä ei kevään ja kesän lämmmöissä, eikä auringonpaisteissa pääse nauttimaan, mutta jotka kuitenkin kuuluvat osana ihanaa vuodeaikojemme ja säidemme elämäämme tuomaa vaihtelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 15:57

En mitään hyvää sano tästä vuodenajasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 17:42

Mukavaa istua lämpimässä katsellen kynttilöiden liekkejä, siemaillen punaviiniä ja lukien kirjaa sohvalla vällyjen välissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 19:29

Se on onneksi ohimenevää ja ennakoi Joulun tuloa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.11.2012 - 20:51

Juu kyllä pidän pimeästä, sillä pöly ei näy niin hyvin tässä minun pienessä tupasessani.