Milloin olette tehneet viimeksi luovaa työtä?

Lisätty: 12.11.2012 - 18:28

Mitä teitte?

Lisätty: 21.11.2012 - 23:27

Itse joskus 90-luvulla Pääsiäisenä kotipaikalla käydessäni tyhjensimme maapohjatallin vasikoiden paskasta. Se oli luotava tyhjäksi, renki kävi vain pihalla yrjöllä ei siitä ollut luovan työn tekijäksi!

Avainsanat: luovatyö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2012 - 14:42

Luovaa työtä tulee tehtyä päivittäin niin työssä, kuin kotonakin. Juuri ajattelin päivittää Matildan blogia....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 12.11.2012 - 19:43

Jos lumen luonti on sitä, niin viime talvena. Muuhun luovaan en pysty, kun kaikenlainen taiteellisuus puuttuu. Hihhih, ai niin eihän lunta mennä luovaan vaan luomaan. Sorry.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2012 - 20:13

Tein puolentunnin filmin videokameralla otetuista pätkistä. Pätkittiin, leikattiin ja liimattiin.
Vähän tekstiä ja musiikkia sekaan.

En tiedä voiko tätä kutsua luovaksi työksi.
Mukavaa puhastelua kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2012 - 08:57

Aamulla. Sommittelin/neuloin tähelangoista villasukkia. Seuraavaksi sitten joutunee keksimään mitä saisi murkinaa jääkaapissa olevista aineksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2012 - 11:42

Kesällä vein lahjaksi puuvartisen pistolapion, jonka varteen poltin köynnöksen kiipeilemään sekä lahjansaajan nimen ja vuosimäärä. Sen jälkeenkin on pienempiä askarteluhommia tullut tehtyä lähes päivittäin, mutta tuo polttomerkintä on uusin taidemuotoni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2012 - 12:55

Jos luovaksi työksi katsotaan täytekakun teko niin siinä tapauksessa tein viimeksi kyseistä hommaa isäinpäivänä 2011, eli pari päivää sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2012 - 16:24

äsken loin silakkalooraa uuniin
ja teen paljon käsitöitä
askartalen ja tuunaan ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2012 - 21:01

Kirjitan päiväkirjaani aina silloin tällöin tapahtumia, ennen ja jälkeen talvisodan.