Valmistetaanko enään miesten pitkiä kalsareita, joissa on pujotettu eli säädeltävä kuminauha vyötäröllä?

Avainsanat: miesten pitkät kalsarit säädeltävä kuminauha

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.11.2012 - 17:29

Minulla kotimaiset Jussi neuleen härmäläiset kalsarit ja niissä on sellainen ylellisyys. enjois

Lähteet:
www.jussineule.fi/enjoy.htm

Kysyjän kommentti

Kiitos! Yritänpä etsiä noita kalsareita.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2012 - 16:57

Mun mielestä valmistetaan! Se merkki oli vielä joku miehen nimi...Mutta kun muistaisi merkin...Tää mun hyvä mutta lyhyt muisti...Kumpa joku muistaisi...Kannattaisko kysyä jostain vaateliikkeestä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2012 - 21:14

En arvaa sanoa, mutta tulee mieleen, että olisiko vielä flanellisissa malleissa kuminauhaa - jos niitä löytää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.11.2012 - 13:06

Kyllä myydään, tai ainakin viime syyskuussa vielä myytiin .Ostin sellaiset Tokmannilta, mutten osaa sanoa saako niitä vielä kyseisestä paikasta. Ahkeralla haeskelulla varmasti löydät nuo etsimäsi pitkät miesten kalsarit.