Millaisessa säässä viikko alkaa ja minkälaiset mietteet näin maanantaina?

Lisätty: 12.11.2012 - 08:27

www.youtube.com/watch?v=iH37...ture=share

Avainsanat: suunnitelma sää miete

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.11.2012 - 21:05

Lämmintä vesisadetta kuin linnunmaitoa ja kulkunaisen meiningillä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Tänään, maanantaina Savossa paistanut aurinko ja plusasteita..talvesta ei enää mitään tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.11.2012 - 07:55

Vesihän se ropisee ikkunaruutuun heti alkajaisiksi. Sadetakkia päälle ja työmatkalle, mutta huomiseksi on jo luvattu aurinkoa ja keskelle viikkoa vähän kuivattavaa pakkastakin. Vastaan on otettava mitä tulee. Positiivisuutta kehiin vaan, ei tässä muukaan auta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2012 - 08:04

Tässä syömättä ja juomatta labrakokeisiin lähdössä....Sellaiset fiilikset...Koira jo lenkilleen pääsi ja ruokakupin eteensä sai;minä vielä joudun odottelemaan. Vettä sataa tihuuttaa .

Lisätty: 12.11.2012 - 10:26

Niin ja tuo Katri Helenan sanoitus Jonnen kappaleeseen...Upeaa tulkintaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.11.2012 - 10:54

Kovin on tuulinen sää, mutta aurinko paistaa kuitenkin. Ehkei nyt kovin aurinkoisia mietteitä ole, mutta maanantai menee varmaan vanhasta muistista pientä askaretta tehdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2012 - 14:44

Kauppareissulta lohta mukaan.
Perunamuusia ja uunikalaa lisukkeineen.

Näkyy aurinkokin alkaneen paistamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.11.2012 - 21:09

Sateinen - tosi sateinen. Tuulikin tuiversi niin, että pihakeinu kaatui.
Nyt pohdin mennäkö maata - vai ei. Puhti pois, niin kovaa ja korkealta mentiin kuoroharkoissa, huh huh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.11.2012 - 21:36

Vettä vihmoo ja tuulee kovasti, naapurikunnassa kuulemma oltu iltapäivällä ilman sähköä jonkin aikaa.