Onko Sinulla tarve neuvoa muita, "Näin Sinun kannattaa tehdä asenteella?

Kyllähän sitä joskus syyllistyn ehkä sellaiseenkin.

Avainsanat: neuvot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.11.2012 - 03:27

Jos osaan ja pyydetään.

Kysyjän kommentti

Kiitos hieno tyyli. Mutta kyllä sitä toista voi neuvoa, kuten tekin olette minua neuvoneet joskus kysymättäkin kun olette huomanneet, että nyt se pahkuran akka menee päin , niin mitä päin jääköön sanomatta. Ja se on kiva kun se ystävällimielessä sanotaan Olen huomanyt, että täällä napsussakin yksi jäsen , paukuttaa joskus minulle kovastikin, mutta minä kiittelen vain ja niiaisin jos olisni paikalla ja kumartasin kauniisti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.11.2012 - 23:17

Mieleni tekisi - mutta saan aina nenilleni jos niin teen. Kyllä minä osaan... älä sinä puutu tähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 06:43

Yritän välttää, mutta välillähän tuo aina lipsahtaa.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 09:54

Töissä lipsahtaa joskus, kun yritän opastaa nuorempia kolleegoja....Pitäisi yrittää olla vaan useammin hiljaa, ja odottaa, jos apua joku pyytää...Eli kyllä.Sorrun tuohon liian usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 12:16

No joo joskus jos oon huomannut hankalaan hommaan helpomman tien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 13:26

En ainankaan puutu kenenkään lapsen kasvatukseen,se on aihe mistä varmasti tulee näpeille.Neuvon,jos kysytään,mutta en muuten.Miestäni kyllä neuvon päivittäin,tykäs tai ei.itse otan opastusta vastaan jos en jotain tiedä tai osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 13:28

Yritän välttää suoraa neuvomista, jos ei suoraan kysytä. Ainahan voi neuvon piilottaa erilaisiin keskusteluihin ja on sitten toisen vastuulla ottaako neuvosta vaarin tai muorin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.11.2012 - 14:19

En puutu kenenkään elämään millään tavalla. Seuraan vaan sivusta, menee sitten syteen tai saveen. Nokille tulee jos yrittää puuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 15:40

Sitä yritän välttää kaikin keinoin. Töissä joskus nuoremmille voi antaa hyviä vinkkejä tai sitten ottaa niitä vastaan muilta, viisaammilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 22:22

Ennemmin se menee niin päin, että tullaan usein kyselemään asioita.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2012 - 20:08

Vain pyydettäessä. Asiasta keskustelu auttaa ehkä paremmin - toinen saa erilaisia näkökulmia.