Käytätkös paljon vitamiinejä tarkoitan purkkituotteena?

Itse käytän monivitamiini, magnesium D ja C vitamiinit, Klasium ja kalium,mutta sehän ei ole vitamiini.

Avainsanat: mitä vitamiinejä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2012 - 15:53

Otan joka päivä Foolihappopillerin, D-vitamiinitabletin sekä Kalsium/magnesiumyhdistelmä-pillerin. Niin ja sitä mustikkajauhetta on minullakin, puuroon tai jogurttiin ripautan.

Kysyjän kommentti

Kukin ottaa itselleen sopivaa ja minääkin ottaisin ehkä vielä runsammin luotaislääkkeitä, mutta kuten Mariaana tiedät Marevanin, tuon veren kuninkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.11.2012 - 23:08

D-vitamiinia ja merilevää nautin purkista.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.11.2012 - 01:32

lapselle syötän d-vitamiinejä, mutta itse syön ruokaa niin monipuolisesti että pillereitä ei tarvitse ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 06:35

Monipuolinen ruokavalio höystettynä apteekin D-vitamiinilla, muita vitamiineja . ja hivenaineita ei tule purkista nautittua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 10:03

Kalkkia ja D-ja C- vitamiineja menee säännöllisesti.Myös vahvaa mustikkaa kuiviin silmiin ja limakalvoihin.Muut tuleekin sitten ruuasta....Niin ja joskus kuureittain B-vitamiinia. Ei ne haitaksikaan ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 12:04

Ei ole tuollaista turhakkeiden kulutustarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 12:20

Tällä hetkellä en käytä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 13:41

Inkivääri ja kalkkitabletteja säännöllisesti ja sitten D-vitamiinitabletteja, juurikin tuota josta uutisissa sanottiin, että se ei sisällä yhtään D-vitamiinia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.11.2012 - 14:00

En ole käyttänyt viime talven jälkeen mitään.