Käytätkö paljon koruja. Onko Sinulla napa-,nenä-,kieli-, huuli- ym koruja ?

Itselläni on koruja vähän ja olen huono käyttäjä, korvikset ovat olleet vuodesta 1955 asti.

Avainsanat: korusi (nyt olen utelias vastauspakkoahan ei ole)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.11.2012 - 09:47

Korvissa on kultaiset pienet renkaat;kaksi molemmassa korvassa.Toiset renkaat osti isäni ja toiset mieheni.Ne on aina korvissa.Kaulassa koru vaihtelee, mutta muutoin ei ole mitään.En voi työni vuoksi pitää sormuksia tai esimerkiksi kelloa.
Loma aikana sitten saatan sormukset sormiini laittaa.Lävistyksiä muualle kehoon en halua.Ei ole minun juttuni!

Kysyjän kommentti

Korvissa minullakin on pienet killuttimet ja rist kaulalla on erään rakkaan ja muistettavan tapahtuman muistoksi, ei rippiristi, vaan sanin sen 10.4.2005. Vaihdan joskus asujen mujaab kun menen jonnkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.11.2012 - 23:06

Vain kolme kuparisormusta sekä muutama kultainen korvakoru. Sekä pari kaulaketjua.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.11.2012 - 01:43

sormus on, ja kaulaketju, siinäpä ne ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 06:29

Lävistyskoruja ei ole, muutoin kyllä käytän koruja, mutta en niin runsaasti, että näyttäisin kävelevältä joulukuuselta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 12:00

Ei muita kuin magneettiranneketta käytän silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 12:25

Eipä ole koruja.. työn puolesta ei voi käyttää, ehkä siksi on jäänyt vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 13:44

Korvikset, kaulaketju ja sormukset vakiokoruina. Juhlissa samat, mutta vähän koreammat tilanteesta riippuen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.11.2012 - 13:51

En käytä koruja juuri koskaan. Ja noita nykyajan lävistyksiä en ottaisi mistään hinnasta. Ovat kuvottavan näköisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 15:58

Uusi suojelusenkeli on kaulassa ja korvakorut. Kaikista muista olen luopunut paitsi lomalla ollessani voin käyttää esim. sormuksia tai rannerengasta. Alettuani hoitotyön korujen käyttökin jäi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 21:16

En, on kaikki ällöttävän näköisiä. Töissä ollessani oli eräs nenärenkaalla varustettu ns. timpuri. Olisin tarvinnut sellaista ylitöihin kun oli seuraavaksi aamuksi tilattu betonointi. Silloin vähän keitti ja sanoin pojalle, meilläkin oli kotipaikalla kantakirjasonni jolla oli tuollainen nenässä. Totteli nöyrästi kun siitä ohjattiin. Otti itse lopputilin en tarvinnut loman jaloissa antaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2012 - 20:24

Korvakorut on, muita lävistyksiä ei. Käytän sekä aitoja että ns. pukukoruja.