Osallistuitko Nenäpäivä -keräykseen?

Lisätty: 09.11.2012 - 21:37

Itse joskus olen osallistunut ja haastoin erään ison ryhmän - ei tainnut kukaan ottaa haastetta vastaan.

Avainsanat: nenäpäiväkeräys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2012 - 21:57

Kummilapsi Guatemalassa on minun valintani.
Kaksi on aikojen kuluessa koulunsa käynyt.
Kolmas on 8-vuotias poika.
Lähes neljäkymmentä vuotta on siinä kulunut aikaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Olet todella upeassa asiassa mukana! Hatunnoston arvoinen teko!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2012 - 21:41

En.
Anteeksi, että olen (taas) näin kyyninen, mutta ällöä touhua tuon tekonenä-touhun kanssa. Julkkikset sählää mainoksissa ja.... jotenkin tuntuu niin väkisin tekemisen touhulta. Vaikka ajatus ois hyvä, niin rajansa kaikella. Anteeksi ajatusmaailmani, jokainen voi olla omaa mieltä. En toki tuomitse toisten päinvastaisia ajatuksia nekkaripäivästä. Onnea ja menestystä kampanjalle, miusta huolimati.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 21:46

Eipä ole tullut osallistuttua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 22:30

Papalla on hieno homma hanskassa, onneksi olkoon. Minulla on kaksi orpolasta, joita muistan.
en ole nenäpäivään rahaa laittanut, tunnustan sen. Olisi hyvä juttu, mutta minun pieni eläke menee
kyllä elämiseen ja sairastamiseen, täytyy olla vähän tarkka. tunnen kyllä pahaa omatuntoa siitä, mutta laitan Joulun Lapsi keräykseen jonkun euron, se on se lesken ropo.

Pipsan juttuun liittyen kerron yhden tarinan, joka ei kuulu tähän, mutta läheltä liippaa.
Olin sydänyhdistyksen jäsen monta vuotta ja tuli se sydänlehti. Oli joku vuosijuhla ja siellä oli
herrat ja rouvat kristallilasit kädessä ja juhli sydänyhdistyksen vuosijuhlaa.
Kiukkuni kiehui, sanoin itseni irti siltä istumalta, minua niin suututti, oli näytetty edes joku sydänasiakas,
joka on jäsen, eikä näitä "kermakkoja".

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.11.2012 - 01:57

en ole osallistunut, enkä varmaan tee niin jatkossakaan, maksan veroja jotta nälkäiset saisivat ruokaa ja katon päänsä päälle, enempää välistävetäjiä en kaipaa rahoilleni :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 09:37

Tänä vuonna en osallistunut.Mutta mieheni työpaikallaan kylläkin.Heidän firmansa oli haastettu ja he osallistuivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.11.2012 - 13:42

Ei tule osallistuttua minkäänlaisiin keräyksiin. Saamattomuutta vai mitä lie.