Mieleni minun teki. Aivoni vain ajattelivat.... Ekat joulutortut maisteltu ja piparit Auran kanssa syöty. Kerkesitkö ennen minua?

Niin iski himo ja jouluna ei tarvii ees aatella moisia herkkuja....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2012 - 21:50

Ei ole taipumuksia tuollaiseen ja jauhopeukalokin on jo epäkunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.11.2012 - 21:34

Hih, en todellakaan. Ja vähemmälle olisin jäänyt jos vaikka olisinkin ehtinyt. Vain tortut olisivat kelvanneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 21:45

No eipä vielä ole tullut edes mieleen, tosin ensimmäinen glögilasi on tänään maistettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 22:34

ei en ole vielä tehnyt yhtään torttua ja jos mitään inhoan, niin sitä Auraa, jos tarkoitat sitä homejuustoa.
Tyttäreni on kanssa hulluna tuohon Sinun juttuusi. Lapsenlapselleni Janille teen noin 25 joulutorttua hän tulee ennen joulua käymään luonani, asuu Helsingissä ja on 22 vuotta vanha kohta. Ne ovat hänen herkkuaan ja olen tapana pitänyt, että teen torttuja mukaan. Kyllä jonkun tortun syön itsekin, mutta kun sitä makeaa pitäsi välttää minunkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 09:36

No en kyllä ole ehtinyt.Sitäpaitsi ne viime (ja edellisvuodenkin todennäköisesti) tortut ovat yhä syömättä! Aurajuustoa ja piparia söin kyllä muutaman , mutta tortut ei ole kuuluneet herkkuihini muuloinkaan.Niissä kun polttaa vain sen kilen... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.11.2012 - 13:38

En todellakaan ole syönyt tähän aikaan vuodesta torttuja tai pipareita. Jouluksi lapsenlapsen kanssa leivotaan yhdessä. Ja hän saa ne ihan yksin syödä.