Hyödynnätkö Napsun matkakuvia tietokoneen taustakuvana?

Siellä on aivan upeita kuvia ja vaihdan usein sieltä taustakuvan.

Avainsanat: matkakuvat taustakuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2012 - 20:52

Vain omia matkakuvia olen taustana käyttänyt, mutta erinomainen idea, täällä on paljon loistavia kuvia......

Kysyjän kommentti

Kiitos.\r\nTodella upeita maisemakuvia on tosi ihana katsella ja nauttia niistä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2012 - 20:38

Täytyypi myöntää, että en. Olen pyrkinyt elämään ilman taustakuvia ja näytönsäästäjiä. Ei mee muistii eikä alotusaikaa ns. turhiin bittien lataamisiin. Hyviä kuvia. Plärään sitten muuten kuvia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 20:38

en ole ottanut vaan ihan on noita kisulin kuvia
joita olen itte kuvannu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 21:46

Olen sieltä muutamia kuvia poiminut, mutta en taustakuvaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 22:39

Kiva vinkki, alanpa katselemaan. Saas nähdä kenenkä matkakuva on seuraava. Kokeilen sitä Turun kuvaa, Sirpako sen laitto, oli aivan mahtava.
Minä olen vähä ""uuno" näissä netti erikoisissa, ei aina onnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 10.11.2012 - 02:01

kerran olen niin tehnyt ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 09:34

Nyt tarttee sanoa, että joo.Mutta VAIN ja ainoastaan omia kuvia olen käyttänyt :) Yleensä viimeeksi käydyllä matkalla otettuja otoksia vaihtelen.Nyt taitaa olla Stonehengen kivet kuvana ruudussa....Pieni pala minua jäi kyllä sinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.11.2012 - 13:28

En hyödynnä. Käytän pääasiassa omia kuvia tai Windowsissa valmiina olevia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 21:29

En käytä niitä, tälläkin hetkellä Venäjän vallan aikainen karta Raseborgs Härad Nylands län. Nyt kun historialliset kartat tulivat vapaaksi riistaksi omaan käyttöön. www.vanhakartta.fi/