onko isänpäivän lahja jo hankittu?

Mie ostin miehelleni Reinot,vaikka hän ei isä olekkaan.

Avainsanat: isänpäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.11.2012 - 10:50

Olen saamapuolella. Reinoja odottelen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.11.2012 - 10:09

Ei ole ostettu - ei oikein arvosta lahjojaan, niin miksi tuhlata rahoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 11:03

Ei ole ketään kenelle tarvitsisi ostaa. Lähetän vain lämpimiä ajatuksia kera hyvien muistojen omalle isälleni sekä rakkaalle ukille sinne taivaan kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 12:16

Omalle isälle kudoin villasukat kahdella puikolla. Yllätyksekseni sain onnistumaan melko hyvin ja nopeasti. Omien lasteni isälle hankin henkselit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.11.2012 - 12:19

Ei ole ketään jolle ostaa, niin ostamatta jää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 16:10

Minä olen Mariaanan kanssa samassa kerhossa, ukki, isä ja oma mieskin ovat jo siellä, missä lahjat ovat runsaat ja niitä ei ehkä rahalla osteta. Lämmin kynttilä syttyy papan ja isän haudalle, sekä miehelleni, joka tosin ei ole isäni sytytän myös kynttilän kotona hänelle.
inulla on isänpäivästä muisto, joka raastaa minua joka vosi. Yksi vuosi ostin isälleni tai siis tyttäreni papalle
kipsisen ukin kuvan , joka istui ja luki lehteä keinutuolissa. No tyttäreni olisi tietystí heti sen vienyt papalleen, mutta en antanut ja kun isänpäivä tuli pappa oli jo taivasmatkalla tajuttomana sairaalassa.
Tämä raastaa minua joka vuosi isänpäivän aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 17:34

Ostamatta jää, ei ole enää kelle ostaa, eli kuulun samaan joukkoon sirkkaliisan ja Mariaanan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 19:24

Kortti ja raha-arpa ok. Ensin ajattelin lähettää, mutta tulin katumapäälle ja käyn viemässa. Matkaa noin 150 km, joten hyvin kerkiää päiväseltään. Kiva, kun voi ihan oikeesti käydä tervehtimässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 19:37

Ei ole eikä osteta, sillä pappoja meidän perheessä ei enää ole ja rakas ukkokultani pyysi, että en ostaisi mitään lahjaa. Sanoi olevansa iloinen jos teen vain kakun.Täytynee noudattaa sankarin toivetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 20:43

kyntilän vien isäni haudalle
ja ukkokulle teen hyvää ruokaa
niin kuin muinakin päivinä :)