Viikonlopun suunnitelmat?

Huomenta napsulaiset, millaiset on tulevan viikonlopun suunnitelmat? Itse teen tässä töihin lähtöä, töitten jälkeen sitten kirppispöydän pystytys, lähtee taas tavara kiertoon, toivon mukaan. Muutoin viikonloppu meillä ihan normaalia rutiinia.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 09.11.2012 - 11:37

synttärit perjantaina, pikkujoulut lauantaina, ja isänpäivä sunnuntaina, onneksi pääsee sunnuntaiyönä töihin lepäämään ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.11.2012 - 08:22

Ainankin kodin siivous ja kaupassa käynti,näin alkajaisiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 08:37

Nyt on se viikonloppu, jolloin isiä pitäisi muistaa. Oman isäni lisäksi kolme muuta isää kokoontuu yhteen puolisoineen ja lapsineen ja lapsenlapsineen ja yhdessä muistellaan ja juhlitaan sunnuntaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 09:11

Ei ole erityisempiä suunnitelmia. Katsotaan mitä tapahtuu. Yllätyksiä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 09:56

Samoilla linjoilla pappan kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.11.2012 - 10:09

Huomenta. Tunti kerrallaan - illalla sen sitten näkee mitä tämä päivä toi tullessaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 11:05

Päiviä vaan kaikille tasapuolisesti. Tänään on vielä vapaapäiväni joten aamukuudelta aloitin talon siivouksen. Olen paistanut ja keittänyt siispä vieraita on tulollaan. Huomenna alkaakin sitten taas duunipätkä joten mukavaa viikonloppua vaan itsekullekin, töihin tai kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.11.2012 - 12:22

Ei ole suunnitelmia. Mielialan mukaan edetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 13:32

Huomenna juhlitaan omaa isääni hyvän ruuan merkeissä ja sunnuntaina appiukkoa samoin tavoin.Eli yhtä juhlaa koko viikonloppu! Lahjan ostoon lähden tänään.Isä saanee uudet tulukset talven pilkkikeikkoja silmälläpitäen ja lämpöiset,mutta ohkaiset sukat termosaappaisiin.Sitten ei miestä pakkanen pure :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 16:14

Ei minulla mitään erikoista suunnitelmaa ole, hautausmaakäynti.
Ajattelin paketoida lahjoja joita olen ostanut, on sängynaluslaatikko täynnä,
joten joutaisi kääriä ja katsoa onko kaikki paikalla.
En minä paöjon ole ostanut, mutta kyllä nuo lähimmät tarvitsee muistaa, auttavat minua vuoden varrella
yötä päivää jos tarve vaatii.
tuo rollari-ukko ei tee mitään, joten saa olla lahjoitta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 19:31

Tänään kävin mökillä lämmittämässä, huomenna käyn kaupassa ja hautuumaalla ja sunnuntaina matkaan isääni tervehtimään. Välihetket napsuttelen ja neulon sukkia. Sukkia haluavat rajan taakse lastenkotiin sekä lähistöllä sijaitsevaan huostaanotettujen lasten lastenkotiin, joten ajattelin käyttää kaikki langantähteet tasapuolisesti Suomeen sekä Venäjälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 19:44

Tulevana viikonloppuna luvassa kotona oleilua ja laiskottelua perheen miesten kera isänpäiväkakun sekä herkullisten ruokien teon, ulkoilun ja saunomisen lomassa. Sen kakun teemme muuten (näin ohimennen sanottuna) isäinpäivän sankarin toivomuksesta yhdessä koko konkkaronkka. Hauskaa puuhaa tulee olemaan yllin kyllin, niinkuin isäinpäiväviikonloppuna pitääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 20:55

tänään oli kaffeseuraa ja saatiin taas höpöteltyä oikein sydämmen kyllyydestä
sit töllöö ja nenäpäivää johon myöskin osallistuin
huomenna jatkuu raivaukset yläkerrassa vaateet saa uuden kaapin jotta ne siirtyy alas
ja ulkona pientä puuhastelua
saunaa ja oleskelua
jos en huomenna käväse hautausmaalla
niin sitten pyhänä kyntilää viemään isän haudalle ... ja on se äidinkin
jotta molemmat saavat kyntilän valoa ilokseen ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.11.2012 - 12:50

Laivaile lähdetään, iltalähtö ensin saunomaan sitten syömään ja sitä rataa.......sunnuntaina kotiin illalla.
pitänee ottaa rauhallisesti, kun nämä niskalääkkeet on sen verran vahvoja että nukkumatti tulee jo niitä popsiessa.