Mikä on paras muistosi viime kesältä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2012 - 20:27

Ihanat viikonloput mökillä ja pojan häät.

Kysyjän kommentti

Onnea onnea vaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2012 - 17:15

Pieni prinsessa. Seitsemäs lastenlapsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 17:27

Oi niitä on niin monta, mutta yksi mieleenpainuvimmista oli taas Itävallan matka. Upeita maisemia, mielenkiintoisia paikkoja sekä hyvää ruokaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 17:53

Pikku-Oskarin putkahtaminen maailmaan sulostuttamaan kanssaeläjiään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.11.2012 - 19:18

Lapsenlapseni vietti luonani viikon. Mansikan pomintaa metsässä, uintiretket, sekä kävelyretket. Oli tosi ihana viikko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 19:19

Olin siskon tyttäreni häissä Pihlajaveden vanhassa kirkossa ja jatkot nuorisiseuran talolla.
Oli niin siistit häät, että empä ole moisia nähnyt. Konjakkia oli tarjolla pikareissa koko ajan ja boolikannu
pöydällä, mutta yhtään humalaista en nähnyt koko häissä, Jos en näitä % juomia olisi nähnyt, olisin sanonut, että olivat alkoholittomat juhlat. Morsian oli tietysti nätti ja sulhanen komea. Jälkikasvua oli siunaantunut jo yhden lapsen verran. Tämä nyt ehkä mieleenpainuvin, toinen keväämmältä saman poismenneen siksoni tyttären äkillinen kuolema. Hänen siunaamisjuhlansa uurnassa kotijärven rannalla,
oli pienimuotoinen, mutta kuten arvata saattaa kaunis ja erikoinen. Pihlajaveden mökkiranta sai Heli tyttären tuhkan , jonka ripottelimme sinne äitinsä jälkeen. Kaksi vastakohtaista tapahtumaa, ikuisesti mielessä. Yhteisen elämän alku ja yhden yhteisen elämän loppu. Siis elämän vuoropuhelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 20:29

Mitään yhtä päivää en pysty nimeämään, mutta oli mukavaa viettää kesälomaa perheenkanssa.
Olisipa aina kesä!! Silloin aikaa läheisille ja harrastuksille, se riittää minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.11.2012 - 21:03

Erään tapahtuman tapahtumat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 21:44

Muutama aurinkoinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 09:34

Alku kesästä omat syntymäpäiväni,ne olivat todella ikimuistettavat,oli sukulaisia läheltä ja kaukaa,myös ystäväni muistivat minua,kyllä oli ihanat juhlat.