Huomenta napsut, torstai on toivoa täynnä, mutta kuinka ratkaisisit Talvivaaran ongelman?

Avainsanat: jäte vesi vuoto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2012 - 16:01

Kaikenmaailman altaita annetaan rakennella ja vieläpä taitamattomasti.
Myöhäistä on pyristellä, kun pn p***at housuissa.

Keräävät voitot pois ja jättävät silleen.
Taitaa mennä lopulta veronmaksajien piikkiin, mikä on todella väärin.

Aika näyttää miten käy.
Tuntuu siltä, että ratkaisuja ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.11.2012 - 15:15

Jos nyt jätetään tuo veden pilaantuminen jo pois, niin sulkisin koko tehtaan.

Tehtaan tulisi siivota tehtaan ympäristö ja korvata aiheuttamansa ympäristövahingot (maaperä, vesi) omasta pussista. Tointa pitäisi olla valvomassa oikea asiantuntijaryhmä. Ei mikään ELY-keskus tai eduskunnan väki, joilla on omat intressinsä antaa toiminnan jatkua. (työllistävät itsensä ja osakkeiden omistus)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.11.2012 - 15:33

Minulla ei ole tietoa ja taitoa sen asian ratkaisemiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 16:25

Pitäisi vissiin olla aikamoinen rohvessööri tai insjinööri, että tuo asia tulisi ratkaistua.Ei taida olla oikeaa ratkaisua enää ollenkaan, sillä niin ovat asiansa pahasti sotkeneet.Ja taas luonto "kiittää" ihmistä....Juupa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 18:59

no tota noin ei muuta ku reiät tukoon .se siitä ja senjälkeen vesistöjen puhdistus turhista myrkyistä
vaahto on aika hurjaa vesistöissä, lipeää???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 19:24

Just telkassa tulee juttua siitä, mutta minä olen pihalla koko jutusta, en ymmärrä yhtikäs mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.11.2012 - 21:01

Sulkeminen olisi varmaan paras asia sen suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.11.2012 - 07:51

olisi hyvä jos asiasta olisi tarjolla muutakin tietoa kun noita sensaatiohakuisia uutisia, vahinkoja sattuu, en edes tiedä mitä vahinkoa on sattunut tai että mitä on tulossa pitemmällä aikavälillä, joidenkin aineiden pitoisuudet ovat nousseet ainakin väliaikaisesti siellä täällä, mutta suljetaan noita työpaikkoja suomessa jo muutenkin niin kovaa vauhtia että en kyllä olisi vaatimassa sitä ennen kun tietäisin mistä on kyse että voi puntaroida tosiasioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.11.2012 - 12:18

Myydään se kaivos kiinalaisille?!?!