Laitatko valoja ulos tai sisälle pimeänajan piristykseksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

amu
Vastattu: 09.11.2012 - 07:53

laitetaanhan niitä useitakin, kynttilöiden llisäksi, heti kun kehtaa ;)

Kysyjän kommentti

Sama täällä.Valoa pimeyteen!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2012 - 21:21

Kyllä, koska asun yksin ja vaikka kerrostalossa olen, niin minulla palaa pieni valo keittiösopessani, toinen vuoteeni vieressä ja kolmas tässä netin kohdalla. On kotoisampaa kun on valoa ja pidän tv.tä tai radiota auki. Joskus laitan netistä seurakseni musaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 23:11

Kyllä niitä sinne laitetaan useampikin.
Tuo myrskylyhty palaa melkein jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 06:40

Tottakai tunnelmavaloja pitää olla. Sisällä mm. valaistu vanha leipälapio seinällä, uunin päällä kulhossa narukeriä, muutama risu ja pienet valot kulhon pohjalla. Marjaomenapuussa ulkona palaa valot ja Onnelassa myös. Laitoin niihin ajastimet ja palavat vain lyhyen aikaa. Joulua kohti mentäessä valaistua aikaa tietenkin lisätään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 08:52

no tota noin totta mooses .täytyyhän valoa olla pimeyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 13:48

Valoa pimeyteen sanon minä, eli tottakait laitan valoja pimeyttä valkaisemaan. Minulla ne vain ovat vielä tässä vaiheessa vuotta eläväliekkisiä tunnelmanluojia. Sähkökynttillöiden aika tulee sitten lähempänä joulua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.11.2012 - 15:09

Kohdevaloja sisällä, parvekkeella tuikkukynttilöitä. Jouluksi sitten muita valoja, kuten esim. ikkunakoristeet, poro ja enkeli. Ne laitan lapsivierastani varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 15:18

Perinteisiä kynttilöitä sisällä ja ulkona sytyttelen illan hämärissä tai aamukahviaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.11.2012 - 17:30

Sisällä on jo ollut kauan tunnelmavalot, ja uloskin syttyvät iltasella ja sammuvat sitten aamulla automaattisesti.
Eilen ostin uuden ikkunavalon - pitää kohta sitä testata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 20:32

Kävin tänään ostamassa patterit ledvalonauhaan, jonka laitan lyhdyn sisälle ja katosta roikkumaan sisälle. Valoa vaihtava ruusu kukkii ikkunalla. Puuneliön sisällä kolme kynttilää roikkumassa ikkunassa on läpi vuoden valaisemassa olohuoneessamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 21:48

Profiilissani näkyvä enkelin syliin laitan tuikun,jos sää sallii.