Vuotaako teidän vessa? Ei kuulu mitään lorinaa, mutta kun laittaa vessapaperinpalan takaseinään, se kastuu nopeasti.

Kokeilin viittä eri WC-pönttöä ja kaikissa sama tulos. Koska pitää kutsua korjaaja vai voiko itse korjata?

Avainsanat: vuotava wc-pönttö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2012 - 13:52

Monestapa pytystä vuotoa kokeilit.. Onkohan ne kaikki sinun asunnossasi? Itselläni ei pytyt vuoda eikä valu. Tiedän sen ilman paperikoettakin. Ääniäkään ei kuulu vaikka kuinka kuulostelen. Kaikki on siis wc- maailmassa meidän kodissa hyvin. Naapureista en tiedä kun en viitsi mennä asiaa heiltä kyselemään.

Kysyjän kommentti

Pari vuotavaa vessaa löytyy omasta kerrostaloasunnosta, mutta töissä ja vieraisilla kokeilin muita. Ilmoittelin huoltoyhtiölle ja odottelen tiivistäjää. Kävivät viitisen vuotta sitten tiivistelemässä edellisen kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2012 - 21:26

No nytpä Sinä homman minulle keksit, menen heti kokeilemaan. Ei kuulu lorinaa, mutta ei kastu paperikaan. Jos ne pytyt Sinun huushollissa kaikki ovat ja valuvat ylen aikaa, niin kyllä minä jo kysäisisin taloyhtiöltä, jos kerrostalo neuvoa. Miehethän ne ovat varmaan tähän parempia vastaajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 23:10

Tuota temppua on käytetty ja hyväksi todettu.

Riippuen vuodosta voi Kestää kauankin, ennen kuin paperi kokonaan kostuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 06:40

Ei vuoda eikä lorise.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 08:23

Ammattimiehen hommia nuo korjausjutut. Mutta kyllähän WC-paperi kastuu /kostuu heti pöntön vetämisen jälkeen , ainahan siihen seinämään vettä jää pintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 15:03

Jos viisi pönttöä vuotaa, niin mahtaa se näkyä jo vesilaskussa!

Mikäli kyseessä taloyhtiö, niin vastuunjakotaulukosta selviää, mitä kuuluu osakkaan vastuulle ja mikä yhtiön. Isännöitsijälle voi rimpauttaa ja kysyä kuinka toimitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.11.2012 - 15:13

Ei vuoda enää, kun soitin huoltofirmaan. Kävivät korjaamassa jo vuosia sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.11.2012 - 17:28

Ei ole sukat kastuneet pönttöistunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.11.2012 - 07:55

ei vuoda, mutta jos vuotaa, kannattaa tiivisteet puhdistaa tai vaihtaa, menee yllättävän monta kuutiota vettä vuodessa pöntöstä alas ;)