Mitä tarkoittaa Arto Nybergin ohjelmassa se sanatesti? Onko niistä jossain tuloksia?

Avainsanat: arto nyberg

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2012 - 17:07

Ymmärtääkseni se on vain sanatesti, jota on käytetty kautta aikojen hupina. Tuloksista en tiedä..laitahan vaikka kyssäriksi sanatesti johon jokin sana ja meistä jokainen sanoo/kirjoittaa sen mitä siitä ensimmäisenä tulee mieleen. Sehän on vain hauskaa:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2012 - 19:04

taitaa olla silkaa ohjelman täytettä ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 21:28

Ohjelman täytettä tai laitettu huviksi, nokkeluudelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 23:08

Jonnen joutavia jorinoita!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 13:59

Ajankuluahan se vain on Eipähän tarvitse Nyberin Arskan tuon sanatestin aikana kyselä omia kysymyksiään haastateltaviltaan. Epäilen ettei niistä mitään tuloksia missään ole, mutta jos varman vastauksen tähän haluat niin kysäiseppä sitä suoraan Arskalta itseltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.11.2012 - 15:15

Ohjelman kevennys se vaan on, ei mitään atomitiedettä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.11.2012 - 17:27

Kevyesti keventäen - olettaisin.