Mitä mieltä olette, kokoomusnuorten vp johtajan kommenttiin lapsilisistä, niitä saavat myös heikommat yksilöt hänen mukaansa ?

Onko nyt tullut oikeus joidenkin ihmisten päättää asioista miten yhteiskunnan rahoja käytetään, ja jotka eivät ole vielä edes tienanneet rahaa tähän yhteiskuntaan, opiskelijat yleensä valmistuvat vasta tienaamaan, mielestäni ennen lausuntoja voisi tehdä työtä vaikka 1v ja saada itselleen nainen joka natsin kanssa tekisi lapsen, ja kokeeksi voisi rikastua lapsilisällä, hyi hel.. sitä poikaa joka natsikirjaa lukee. Toivottavasti kokoomus saa noottia näin julmasta sanasta. Perussuomalaiset ovat näköjään ihan nöösejä sanomisisistaan. KELE, TANA.

Avainsanat: kokoomuksen nuoriso

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2012 - 15:14

Joskus pitäisi ajatella kahdesti ennen kuin ääneen mietteensä julkaisee ja oikeastaan ajatella vieläkin ja jättää kokonaan sanomatta. Tyhmyytensä paljasti tällainen heppu suusta tuollaista päästäessään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.11.2012 - 16:11

Parempi ajatella mitä sanoo, ettei sano mitä ajattelee.
Typeryys maan perii???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 19:08

tais poika saada lähtöpassit
ja se on oikein se
vaikka olenkin sitä mieltä
ettei miljoonia tienaavat enään tarviis lapslisä
kun taas yksinhuoltajille ne vois maksaa tuplasti ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 19:16

Hölösuulle taisi tulla kenkää, ei auta vaikka kuinka yrittäisi selitellä sanomisiaan parhain päin. Tässä taas on ollut äänessä poliitikko, jolla on enemmän intoa kuin älyä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 19:47

Tuli vaan mieleen, että siinä taas nuorimies, jonka älykkyysosamäärä kalan tasoa ....Ja sitten vielä poliitikkona! On Suomi kyllä aika heikoissa kantimissa, jos tuommoiset pääsee maata johtamaan...Surku!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 21:30

Kyllä lapsilisät olisivat olleet tarpeen jo paljon aikaisemminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 08:28

Natsijutuilta ihan kuulostaa Schubakin kommentit.

Lähteet:
yle.fi/uutiset/kokoomusnuort...ta/6362497

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.11.2012 - 15:28

Kovia sanoja lateli typerys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.11.2012 - 17:26

"Järki hoi ja ymmärrys älä jätä" sanottiin meillä kotona kun joku oli typerä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 09.11.2012 - 08:00

näyttää tuota heikompaa ainesta päässeen oikein varapuheenjohtajaksi saakka, taitaa olla jokaisessa puolueessa noita hakkaraisia, riippuu vaan tiedotusvälineistä kuinka innokkaasti noita sammakoita metsästetään. olisi kuitenkin hyvä jos suomesta ei sananvapaus kokonaan loppuisi, nykyään aika mitättömistäkin asioista yritetään nostaa meteliä (ainakin poliittisten vastustajien taholta) :(