Downton Abbeyn uudet jaksot alkoivat tänään.Seuraatko sarjaa?

Kävin paikan päällä viime kesänä;katso kuvia Highcleren linnasta matkailusivuiltani!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2012 - 08:06

satunnaisesti olen sarjaa seurannut,mutta eilenhän alkoi uudet jaksot,enkä muistanut sitä ollenkaan.Paikka missä tämä sarja on kuvattu on hyvin kiehtova ja sie olet käynyt ihan paikan päällä,hienoa.

Kysyjän kommentti

Kyseinen linna oli upea! Harmi, kun sisällä ei saanut kuvata.Puisto ympärillään mahtava;siellä tuhansia lajeja ympäri maailmaa.Linnan alakertaan rakennettu Egyptinäyttely on myös vailla vertaansa.Linnan omisti aikoinaan mies, joka kumppaneineen löysi Tutankhamonin haudan...Ja linnaan liittyy vielä niin paljon muuta.Hieno reissu oli!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 06.11.2012 - 22:19

En ole sarjaa seurannut ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 09:11

Ei kuulu minun suosikkeihin. En katsele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.11.2012 - 12:19

En tiedä sarjan olemassaolostakaan, joten en katso.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 12:31

En seuraa, en yleensäkään mitään sarjaa seuraa suomen televisiosta, on minulla käytössä satelliittikanavat 4 mikropäällä ja saan yltäkylläisesti asiaakin katseltua televisiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 15:16

Satunnaisesti koska vuorotyö on siitä keljua, että monista asioista tipahtaa pois. Se on hyvä sarja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 19:06

En ole tuota seurannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 19:29

Yritän pitää tv:n katselun kohtuullisena, joten ainoa sarja, jota seuraan on Emmerdale. Ai niin... nyt tulee kyllä seurattua myös tuota "Olipa kerran" sunnuntai-iltaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 21:44

Minä en seuraa mitään sarjaa, olen niin ulkopuolella kultturin sarkaa. katson ajankohtaisia ja dokumenttejä. Minulle oli paha paikka kun TV7 ei näy täällä antennitaloudessa ja netin kautta näkyy huonosti.