Käytätkö talvipakkasilla päässäsi hattua, huppua vai kenties huivia?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2012 - 08:32

Huppu päähän jos oikein tuuli tuivertaa. Hattua enkä huivia käytä, on niin paksu tukka ettei tarvitse"!

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 06.11.2012 - 22:18

Jos todella on hurja pakkanen ja joudun olemaan ulkona, silloin kiskon hupun päähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 08:57

Minä käytän baskerimallista kudottua myssyä,pipo ei minua pue,en halua pääni paleltuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 09:10

Pipon pistän päähän,
ettei mene järki jäähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.11.2012 - 12:17

Jos pipo on hattu, niin käytän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 12:27

Minä näin leudoilla keleillä käytän vaan huivia, pakkasilla käytän turkishattuja joita minulla on turkkieni mukaan useampia, käytän vaan aitoja turkiksia, ovat lämpimiä ja pitkäaikaisia, nykyiset kaupassa olevat talvitamineet ovat lähinnä kertavuosi tavaraa ja ketkä siitä joutuvat kärsimään, lapset ja naiset jotka värjäävät ja ompelevat kankaita palkalla joilla saa vaan päivän ruuan. En minä minkkejä tai kettuja sure niinkään, häkissä ihmisten ravintolihakin kasvatetaan, kanat, siat, ja naudat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 13:59

Pipoa,jos kova pakkanen,niin Islannista ostettu päähine.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 15:18

Mie kun inhoan talvea ja pipoja omassa päässä niin leudoilla ilmoilla käytän minkki-korvaläppiä. Tuulen tuiverruksessa huppua, kullanhuuhdonnassa lierihattua ja vasta viime tingassa vedän pipon silmille:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 19:05

Huppua, huivia tai pipoa tilanteesta ja säästä riippuen, mieluummin kuitenkin kulkisin ilman päähinettä, mutta Suomen talvessa se on ei oikein onnistu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 19:11

mitä milloinkin ,mutta -30 käytän koivostolaista
muistaako ketään sitä muotia
sellainen aito löytyy kaapista :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 19:28

Täytyy olla todella kova pakkanen, että laitan päähineen. Pipoa käytän silloin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 21:50

Minä käytän talvella korville menevää myssyä ja aurinkoisella kelillä pitää olla lippa lakissani,
häikäisy on niin kova muuten. Hattua en omista, puhumattakaan turkisjutuista. Minulla ei ole niin
hienoja takkeja, että hattua voisin niiden kanssa käyttää.