USA etsii itselleen uutta päämiestä.Seuraatko tapahtumia ja miksi?

Vaikuttaako mielestäsi valinta Euroopan tilanteeseen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.11.2012 - 12:05

Seurasin ystävättäreni kautta joka asuu siellä. Sain jo aamulla kuuden aikaan tiedon kuka voitti. Mielestäni USA:n toimet vaikuttavat paljonki Euroopan asioihin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2012 - 17:35

En seuraa aktiivisesti, huomenaamun uutisista tuon sitten kuulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2012 - 18:34

Uutisista kuuntelen tapahtumia.

On kerrassaan outo vaalitapa.
Neljäsivuinen äänestyslippu ja kysellään vaikka mitä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2012 - 19:28

Seuraan tarkkaan, koska tyttäreni asuu siellä. Paljon siellä olisi paranneltavaa ja Obama ainakin yrittää terveydenhuollon uudistusta oikeudenmukaistaa. Paikalliset eivät juurikaan hänestä pidä, koska pelkäävät kovan verotuksen vieläkin nousevan. Omasta mielestäni on Obama tosi symppis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2012 - 20:02

En ole seurannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2012 - 21:10

Aamulla kuulee kun simmut saa auki. Toivoisin Obaman voittavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 09:36

Kyllä seuraan ja Obama voittaa varmasti nämä vaalit.Ehkä sillä on merkitystä eurooppaankin,kuka jenkkien laivaa ohjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 12:55

Obama oli suosikkini, Romneyn leimasin tyhmäksi eräällä lausunnolla, merkillistä kun lentokoneessa ei saa ikkunoita auki vaikka vaimonsa joutui savuiseen lentoon ????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 19:21

Seurasin jonkin verran. Tottahan toki USA:n presidentillä on vaikutusta niin Euroopassa kuin muuallakin maailmassa. Obama on suosikkini ja onneksi hän vei potin kotiin.