Monet kengät sinä omistat? Ovatko kaikki tarpeellisia?

Tarttisko tehdä asialle jotain?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.11.2012 - 19:19

Jonkin sortin yhteys on olemassa Imelda Marcosin ja minun välillä. Kaikenlaisia kenkiä on riittävästi, mutta ei yksiäkään ylimääräisiä so. kaikki ovat käytössä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2012 - 17:34

Aika monet omistan, en viitsi edes laskea, kyllä kaikki on tarpeellisia tai ainakin melkein tarpeellisia .. Tälle asialle ei kenkäfriikin tarvitse tehdä mitään muuta, kuin laajentaa kaappitlaa, jotta saa kaikki kengät näkyviin.i

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2012 - 18:32

Kaksi paria niitä on. Pomarfin, musta 43.

Ulkoilujankineita on sitten muutamia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2012 - 20:01

Hih, en osaa laskea niin pitkälle. Jokainen pari on ollut ja on edelleenkin tarpeellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2012 - 20:57

Useat. Kesäsandaaleita on kahdet, talvikengiä neljät ja muita niin iso liuta etten edes viitsi luetella. Jokainen pari on kuitenkin tarpeellinen, sillä esimerkiksi töissä käyttämiäni kengiä joudun vaihtamaan välillä kesken päivääkin edellisten kastuttua milloin mistäkin syystä. Tansseihin, kauppareissulle, lenkille jne. pitää olla omat juuri niihin paikkoihin sopivat jalkineet sillä eihän yksillä ja samoilla kengillä voi joka paikkaan mennä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2012 - 21:11

No en hirveästi 3 talvijalkineet, muutamat kävelykengät 2 aamutoffelit ja jotkut kesäkengät. Hyvin pysyn vielä luvussa mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.11.2012 - 12:03

Onhan noita aika paljon. Puolet joutais heittää roskiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 19:17

siis tarviinko
no en ja nyt teen kyllä sanerauksia
senkin suhteen ..
tänään lähti tuonne paltotynnyriin jo iso kasa
poistoja
lähinnä alusvaatteita ,sukkia ym roskaa
mihin lie niitä olen säästänyt ööö..nolona ...
mutta polttoon vain..nyt ei säästellä ei
kun kerra sain uudet hienot kaapit
niin en laita roskia sinne ...päättä vakaana :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 08:32

Tarpeeksi kenkiä ja kaikki tarpeellisia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.11.2012 - 20:06

Pitäisiköhän alkaa laskemaan...jos kaikki käytössä olevat kengät lasken niin noin 16 paria.