huomenta kaikille napsuille.Mitkä kelit ovat teillä?Lappeenrannassa sataa räntää ,eli on oikein pahailma.

Nyt pitää keksiä jotain viihdykettä itselleen,mie vaikka neulon.

Avainsanat: räntää räiskii

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2012 - 16:49

Kyllä olikin päivä töissä! Rätki räntää kuin adventtina ja sohjoa riittää näillekin tunneille. Kamala ilma! Sai autoa etsiskellä lumen alta alvariinsa...Koirakaan ei tahtonut kovin pitkää lenkkiä äsken tehdä ja se kertoo jo paljon se.Haluaisin NUKKUA talven pois. Missä niitä toivomuksia saikaan esittää?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.11.2012 - 08:01

Hyvää huomenta kissaäiti (ihana tuo tuttu kuva) ja kaikki napsut. Sää Pohjois-Savossa on pilvinen, ei sada mitään ja on 1°C plussan puolella. Täytyy pistäytyä apteekissa ja sitten lähden Viitasaarelle ostoksille sekä syömään ulkona, kuulema. Yöksi täytyy mennä duuniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.11.2012 - 08:40

Huomenta, huomenta. Kehnot on kelit, mutta eiköhän ne siitä ajallaan parane.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2012 - 09:14

Huomenta! Aamukahvit on ehditty juoda.
Lounais-suomessa pari astetta lämpimän puolella ja pilvinen taivas.
Kauppareissulle pitäisi lähteä.
Muita kiireitä ei sitten olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.11.2012 - 11:47

Huomenta päivää vaan sinullekin.
Märkiä jalkarättejä tulee taivaan täydeltä täällä Etelä-Savossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2012 - 17:28

Aamulla tuli räntää, nyt illan tihkuttanut vettä, ei juuri tee mieli lenkillekään nyt, kun on niin pimeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2012 - 21:17

Keuruunkorkeudella kylmää, sää selkeää, ei sadetta vaan tasaisen harmaata.