Mitä on kateenkorvaja oletko syönyt sellaista?

Avainsanat: kateenkorva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.11.2012 - 07:04

Mie en syö " imusolmukkeita"..lienee suurtakin herkkua, mutta väliin olen jättänyt.

Kysyjän kommentti

Kiitos ei kateenkorvalle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2012 - 20:35

Eipä ole tullut ainakaan tietoisesti maistettua....Kovastihan ne huippukokit milloin minkäkin otuksen kateenkorvasta valmistaa milloin mitäkin.Otan itse mieluummin kunnon kotiruokaa :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.11.2012 - 21:05

Enpä ole, mutta tuossa on eräs ohje jos joku haluaa kokeilla ja kokata:
www.savonsanomat.fi/erikoiss...va/1072855

Lähteet:
Savon-Sanomat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2012 - 21:50

Tietääkseni en ole maistanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2012 - 22:27

Jos tulisi mieleen maistella, niin kyllä se mieliteko nopeasti lähtisi.
Ei ole minulle sopivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.11.2012 - 08:36

Se on sisäelin, joka surkastuu aikuisiässä. En ole sitä koskaan syönyt, enkä luultavasti syö. Vasikan kateenkorvasta olen kuullut tehtävän herkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2012 - 21:19

ei ole tullut elämäni aikana syötyä sitä, vaikka keuhkoa on syötykin lapsena tappaiskeitossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 19:12

Tämä herkku on kyllä jäänyt lautaselleni löytämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 19:35

ei kuulu mun ruoka hmm ohjeisiin
tuo laji laisinkaan :)