Vaivaako syysmasennus? Millä sen selättää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.11.2012 - 08:34

Ei vaivaa syysmasennus. Ulkoilu, reippailu & hyvät ystävät pitävät masennukset loitolla!

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.11.2012 - 19:04

Ei vaivaa masennus. Päin vastoin. Innokkaana odotan tulevaa. Mutta jos jotakin vaivaa masennus, niin ulkoilu ja harrastukset on aika hyvä lääke siihen tautiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2012 - 20:08

Ei vaivaa koskaan syysmasennus, vaan tammikuusta maaliskuun loppuun olen talviunessa. Inhoan talvea ja alan elää taas vasta huhtikuussa. Kirkas aurinko valkoista hankea vasten, kylmyys on pahimpia mitä tiedän.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.11.2012 - 20:58

etelän matka on hyvä lääke masennukseen, kannattaa käydä vaikkei masentasikaan, aina on hyvä ennaltaehkäistä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.11.2012 - 21:02

Minun masennuksellani ei ole vuodenaikoja, hih. On ympärivuotista.
Varma on, että juuri kun tuntuu, että nyt kirkastuu, joku läheinen pitää huolen, ettei minulla mene liian hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2012 - 22:25

Ei tuo pimeys niin mukavaa ole. Onkohan se sitten masennuksen syytä, kun mieli halajaa pohjoiseen ja etelään. Taitaa kuitenkin olla pelkkää kaukokaipuuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2012 - 07:07

Vähän sama juttu, kuin Parmirilla. Elän jonkinlaisessa horrostilassa talven ajan. Kirkasvalolamppu auttaa minua. Joinakin päivinä olo voi olla masentunut, mutta se on normaalia sillä yleensä seuraavana päivänä jo hymyilyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2012 - 21:21

Minä poden keväällä masennusta. Mutta täytyy ajatella vain positiivisesti, vaikka kuinka vinksallaan asiat olisivat, sillä aika loppuu kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 19:32

pidän kirkasvalolamppua päällä aamusta iltaan
ja kyllä siittä saa energiaa
ainakin minusta tuntuu siltä
noita lamppuja ollaan aateltu ostaa kattolampuiksikin
niin niihin vaan jää koukkuun ...
jaah masennusta podenko
en oikeastaan sen ememoää kuin nmuuloinkaan
nyt on vaan sellainen kurja kontrolli käynti tulossa
ja se enemminkin tressaa
ei onneksi mesenna ,kun se mitä ei tiedä
niin ei kannata siittä masentuakkaan
aikansa kaikella on nyt tässäkin elossa
ja onhan mulla ihant ystävät ja rakkaat
jotka piristävät aina päivääni ..:)