Käytkö tanssimassa vai harrastatko tanssia?

Tanssiminen on hyvää liikuntaa,mutta tanssin vain kotonani.Nuorena käytiin tansseissa kesällä lavoilla ja talvella tanssitaloilla,että ravintolassa.

Avainsanat: tanssi liikunta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 05.11.2012 - 18:32

En ole sitä lajia harrastanut koskaan. Saan jalat menemään sekaisin ilman tanssiakin. Puuttuu näes kaikki tanssiin tarvittavat ominaisuudet.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.11.2012 - 10:34

Kyllä sitä joskus tulee käytyä, mutta vähiin se tanssiminenkin on jäänyt.
Katselen kyllä sujuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2012 - 10:35

tansin aina ,kun siihen on tilaisuus
vaan nyt on lonkat oleet sitä mieltä
etteri passaa niin kauheesti tanssia
mutta joskos se siittä taas antais tanssiakkin .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2012 - 11:29

Tanssisin kyllä mielelläni vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.11.2012 - 15:27

Ennen vanhaan sitäkin tuli harrastettua. Nyt vain katselen kun muut liitelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2012 - 16:39

Penskana tanhuttiin ja teininä tanssittiin muuten vaan; kesällä tanssilavoilla ja talvella diskoissa.Nyt kun on ikää ja perhe, eikä mies tanssi ollenkaan...Ja milloin sitä olisi aikaa ja voimia mihinkään edes lähteä? Alottavat nykyisin hauskan pidon siihen aikaan , kun meikäläinen menee nukkumaan! Juu.Eli tanssit on tältä hameelta tanssittu :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2012 - 17:36

Se että asuin miltei koko nuoruuteni lähes tanssilavan maapurina sairastutti minut niin kovaan tanssikuumeeseen etten ole vieläkään parantunut siitä. Tämän kuumeen vuoksi minun on nykyäänkin päästävä säännöllisin väliajoin tanssimaan jonnekkin, jollei muualle niin vähintäin ravintolaan karaoken tahdissa. Tanssin siis edelleenkin kaikkea mahdollista rokista hitaisiin sekä omaksi, että (toivottavasti) toistenkin iloksi ja huviksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2012 - 17:50

Nuorempana tuli tanssittua paljonkin, nykyisin jo hiiipunut harrastus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2012 - 19:00

en enään tanssi, nuoruus on jäänyt taa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.11.2012 - 15:10

no tota noin .en enää tanssi kovin mielelläni,mutta seuraan toisten tanssimista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.11.2012 - 19:08

Tanssin aina kun siihen on tilaisuus. Seuraavaksi olen menossa katsomaan ystävieni kanssa mitä K-50 Discossa tapahtuu. Nuorempana harrastin jazzbalettia, mutta ne ajat ovat jo takana. Nyt käyn Motivus-kuntokseskuksen tanssintunneilla.