Kummassa voit tavata suukkosuun, olohuoneessa vai merenpohjassa?

Avainsanat: ei lemmiskelyä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.11.2012 - 19:40

Kyllä se tuolla olohuoneen puolella pusuttelee tuo kasvi.

Kysyjän kommentti

Kyllä se olohuoneessa tai muussa sisätiloissa on.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.11.2012 - 21:27

Meillä oli aikoinaan akvaariossa pusukala. Suukkosuukin on. Vaan ei ole kasvi, eikä kala:-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 21:49

Ei oo meillä, ei asu eikä kasva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.11.2012 - 21:56

Kodista sen löytää. Ei todellakaan meiltä, paitsi silloin eräät paaperot tulevat mammaa moikkaamaan - silloin suukkosuita riittää - ja niiden kauneuden muistaa vielä pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 22:01

Muistaakseni tuo mies sellaiseksi joskus nimitteli...Mutta onko sellainen kala/meren elävä olemassa? Ja jos sellainen kasvi on, niin en ole kuullutkaan.Aukko sivistyksessä...Ehkä opin tästä kysymyksestä taas jotain uutta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2012 - 08:33

Meiltä löytyy sekä kasvina että ihmisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2012 - 10:40

ukkokulta on aamuin iloin
sekä kisulit että lasten koirat
ne on aina nuolemassa ja suoraan suutta yöx
en tykkää että nuoevat ,kun syövät kaikenlaista yöx
mutta toki se on kivaa saada huomiota heiltäkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2012 - 17:53

Olohuoneessahan tuo suukkosuu meillä ainakin sisällä ollessaan viihtyy, sillä en ole viitsinyt sitä merenpohjaankaan potkia. Tukehtuisi vain siellä raukka hapen puutteeseen eikä olisi enää sulostuutamassa elämääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.11.2012 - 18:45

Kuulostaa niin kalalle, muttei ilmeisesti ole muiden vastauksista päätellen.