Odotatko pakkaskelejä ja lunta? Miksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.11.2012 - 18:25

En odota. Inhoan talvea.

Kysyjän kommentti

Jos voisin, nukkuisin talven! Pidän vain \"sukattomista\" kuukausista vuodessa :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 03.11.2012 - 21:54

En odota. Pitää kantaa puita ja tehdä lumitöitä.
Toisaalta odotan valkoista lunta, valoisuutta sen myötä, ja lumisten puiden kauneutta.
Kristallikimallusta koivunoksilla - voiko kauniimpaa olla?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 07:44

En odota, mutta pakko kestää joten pieni pakkanen ja 10 cm lunta, kiitos. Loppuu silloin tuo kurakeli ja lumikerros valaisee mukavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 09:21

Pikkupakkasta odotan. Silloin kaikki tuntuu kuivemmalta ja ulkoilu helpottuu kurakelien jälkeen. Lunta saisi tulla sopivasti hiihtoa ja lumileikkejä varten. Autoteille ei välttämättä tarvitsisi sataa, eikä talojen jalkakäytäville, jos mahdollista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 10:48

Hieman lunta, hieman pakkasta...lumi valaisee tätä pimeyttä ja kurakelit väistyvät ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 12:19

Lastenlasten kanssa retki pulkkamäkeen on talvipäivän kohokohta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 12:36

Mulle on oikeastaan aivan sama, kunhan ei kovia myrskyjä eikä pakkasia. Menen tän talven yli vähän kuin pussi päässä. Talviunille jäisin jos olisi mahdollista. No jos valita saa niin pikkupakkanen ilman lunta kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 17:47

Pientä pakkasta, ennemmin kuin tätä lumisadetta. Lunta en toivo paljon tai en oikeastaan ollenkaan kun joudun ajokiani työntämään ruisleivän voimalla kinoksissa. Jalkakäytävät aurataan vasta iltapäivällä, on vaikea liikkumisen kannalta ja kun pitäs 40min-1 tuntiin työntää päivittäin tuota rakasta auttajaani, niin suru on puserossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.11.2012 - 19:55

Hiihtokelejä kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.11.2012 - 08:26

Odotan selkeää talvea,kunnon pakkasia ja paljon lunta,loskakeleistä en välitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
amu
Vastattu: 05.11.2012 - 21:30

odotan, tämä pimeä ja märkä alkaa olla jo nähty, aurinkoa kiitos ;)